اخبار بروجرد

عباس گودرزی در مخالفت با دو فوریت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان: فرهنگیان نیاز به گفتار درمانی ندارند

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مخالفت با دو فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان گفت: نظام رتبه بندی فرهنگیان به صورت اساسی پیگیری شود و لازم است در جلسات مشترک با دولت تفاهم کنیم تا این نهاد پای کار بیاید.

عباس گودرزی افزود: الزام دولت به ارائه لایحه نظام رتبه بندی چه وضع قانون‌گذاری است؟ مگر ما می‌توانیم بگوییم دولت را به ارائه لایحه ملزم کنیم؟ دولت اگر بفهمد و متوجه باشد، خودش باید این لایحه را بدهد، در غیر این صورت، شورای نگهبان بر اساس قانون و به صورت منطقی مصوبه را رد می‌کند و ما توپ را در زمین شورای نگهبان انداخته‌ایم. ممکن است تصور شود مجلس موافقت و شورای نگهبان مخالفت کرده است، در نتیجه این دور زدن فرهنگیان و کلاه گذاشتن بر سر آنها می‌شود.

نماینده بروجرد در مجلس اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش وظیفه دارد در هیئت دولت سینه چاک کند که از نظام رتبه بندی فرهنگیان دفاع کند. رئیس جمهور را باید در همین صحن مجلس بخواهیم تا پاسخگو باشد، اما اینکه طرحی بنویسیم، با اصل ۷۵ قانون اساسی مخالفت خواهد داشت و وقت مجلس گرفته می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: هیچ کدام از نمایندگان مجلس یازدهم مخالف اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان نیستند، اما باید به شکل درست بررسی‌ها صورت بگیرد و باید تفاهم رخ دهد. فرهنگیان نیاز به گفتار درمانی ندارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close