اخبار بروجردویژه ها

پروژه ورزشگاه بروجرد ۸ ساله شد/ وعده افتتاح در نیمه اول سال آینده

روزهای بروجرد- در حالی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد هشت ساله شده که مسئولان وعده به نتیجه رسیدن فاز اول این پروژه را در نیمه اول سال آینده می‌دهند.

به گزارش مهر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری «ولایت» بروجرد یکی از طرح‌های ورزشی با سابقه در این شهرستان بوده که احداث فاز نخست آن از سال ۹۱ کلید خورده است و این در حالیست که به دلیل برخی مشکلات از جمله وجود معارض تا کنون عملیاتی نشده است.

پروژه ورزشگاه بروجرد ۸ ساله شد

احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری بروجرد در این رابطه، اظهار داشت: پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد در سال ۹۱ و در زمینی به وسعت ۲۳ هکتار آغاز شد.

وی، عنوان کرد: این پروژه ورزشی در سه فاز پنج هزار نفری قرار است که در شهرستان بروجرد اجرا شود.

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان بروجرد و در رابطه با این پروژه، اظهار داشت: این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا بود، اما در مقطعی با مشکلاتی از جمله وجود معارضین مواجه شد.

وعده افتتاح در نیمه اول سال آینده

وی، عنوان کرد: امسال موفق شدیم اعتبار آزاد سازی و رفع معارضین این پروژه را تأمین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد، گفت: حدود ۵۰ درصد از این اعتبار تخصیص داده شده است.

علیزاده، تصریح کرد: به دلیل اینکه مجموع عملیاتی که وقت گیر بوده را انجام داده‌ایم، می‌توانیم بعضی از اقدامات را به صورت پیش ساخته انجام دهیم.

وی، افزود: با تأمین اعتبار، نیمه اول سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

مشکل معارض حل شد

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در رابطه با پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد، اظهار داشت: ۴۷ میلیارد ریال اعتبار برای این ورزشگاه تخصیص پیدا کرده است.

وی، افزود: این میزان اعتبار به صورت نقدی تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین مشکل معارض این پروژه حل شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close