اخبار ایران

وضعیت کرونا در زمستان امسال از پاییز سخت‌تر است

روزهای بروجرد- سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه زمستانی سخت‌تر از پاییز پیش‌رویمان خواهد بود، بر لزوم تغییر کنش‌های فردی و اجتماعی برای توقف زنجیزه انتقال بیماری تاکید کرد.

سیما سادات لاری، گفت: متاسفانه امروز هم شاهد ثبت رکورد تازه‌ای در تعداد موارد فوت شدگان بیماری در کشور بودیم و همانطور که بارها به اطلاع رسانده‌ایم تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی، اساسی‌ترین عامل در قطع زنجیزه انتقال بیماری در کشورمان است. ما مجبور هستیم کنش‌های فردی و اجتماعی خود را تغییر دهیم؛ چراکه همچنان موثرترین عامل در توقف شیوع بیماری در جهان پیشگیری از آن است.

وی افزود: علی‌رغم تاکید فراوان وزارت بهداشت بر امر فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از تجمعات، همچنان شاهد صحنه‌هایی از مراسم پر تجمع در ماه‌های اخیر بودیم و با وجود اینکه آمار فوتی‌ها از مرز ۴۵۰ نفر عبور کرده است چنین صحنه‌هایی زیبنده مردم مسئولیت‌پذیر کشورمان نیست.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: مطمئنا زمستانی سخت‌تر از پاییز پیش‌رو خواهیم داشت و امیدواریم با همکاری شما عزیزان با پرهیز از رفتار اجتماعی پرخطر و همچنین تداوم و تقویت رویکرد مدیریت فرابخشی و افزایش همکاری‌های بین بخشی شاهد توقف زنجیره انتقال بیماری در کشور باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close