اخبار جهان

نتیجه تست کرونای ترامپ و همسرش مثبت شد

روزهای بروجرد- در پی مثبت شدن آزمایش کرونای دستیار رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ به همراه همسرش نیز از مثبت شدن آزمایش خود خبر دادند و وارد قرنطینه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی با فاکس نیوز قبل از اعلام نتیجه آزمایش کرونای خود گفته بود: تست کرونای “هوپ هیکز”، دستیار ارشد من مثبت شد. او سخت کار می‌کند. او ماسک به صورت دارد اما تستش مثبت شده است. من و همسرم نیز تست دادیم و منتظر جواب آزمایش هستیم.

ترامپ بعدا توئیت کرد که وی و همسرش تا زمانی که نتایج آزمایش کرونا بیاید در قرنطینه می‌مانند.

ترامپ در این توئیت نوشت: هوپ هیکز که سخت و بدون استراحت کار می‌کند تست کرونا داد و تست، مثبت بود. این وحشتناک است! من و بانوی نخست نیز منتظر جواب تست هستیم. و تا زمان اعلام نتیجه تست، در قرنطینه می‌مانیم.

تصاویری که در روزهای اخیر از خانم هیکز منتشر شده او را در کنار نزدیک ۲۰ نفر از مقام‌های آمریکایی و نزدیکان ترامپ نشان می‌دهد و دیده شده که او بدون ماسک سفر کرده است.

هوپ هیکز

 

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهوری برای خودش و تمامی کسانیکه از وی و مردم آمریکا به صورت جدی حمایت می‌کنند تدابیر امنیتی و بهداشتی در نظر گرفته است.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، کاخ سفید تلاش می‌کند تا هم در داخل عمارت و هم هنگام سفر رئیس جمهور اوضاع را تحت کنترل داشته باشد و کمترین احتمال ابتلا را در نظر بگیرد.

با این حال ترامپ امروز جمعه اعلام کرد نتیجه تست کرونای خودش و همسرش مثبت بوده است و آنها وارد قرنطینه شده‌اند.

پزشک کاخ سفید اعلام کرده حال ترامپ و همسرش خوب است و بنا بر اعلام کاخ سفید، ترامپ در محل کارش قرنطینه می‌شود و به فعالیت‌هایش ادامه خواهد داد.

هم‌چنین در پی این خبر ارزش سهام در بازار بورس آمریکا به شدت کاهش یافته و سفر انتخاباتی ترامپ به فلوریدا هم کنسل شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close