اخبار بروجرد

نطق میان دستور عباس گودرزی؛ روز تشکر از دولت به خاطر اقدامات انجام شده در شهرستان

روزهای بروجرد- نماینده شهرستان بروجرد در مجلس در نطق میان دستور خود از اقدامات انجام گرفته از سوی دولت در این شهرستان تشکر کرد.

متن کامل نطق میان دستور عباس گودرزی در نشست علنی روز سه شنبه یک مهر ۹۹ به شرح زیر است:

سلام به ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و عزت برای رهبر معظم انقلاب و تبریک هفته دفاع مقدس و ادای احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران؛ سلام به ملت بزرگ ایران؛ مخصوصاً مردم شریف بروجرد و اشترینان؛ ابتدا از اعتماد مجدد مردم شریف بروجرد و اشترینان و روستاهای شهرستان که برای دومین بار اینجانب را لایق خدمت دانستند سپاسگزارم.

و اما بعد؛ امریکا در شرایطی ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه را دارد که هیچ تعهدی به حقوق بین الملل نداشته و صرفا بر اساس منطقِ قدرت و زور عمل می‌کند. با این وضعیت دیگر باقی ماندن در برجام و پایندی به تعهدات هسته ای از جمله نظارت ها توجیهی نداشته و تنها موجب گستاخی آمریکا خواهد شد.

هر چند که تا کنون نیز به استناد مفاد برجام، عملا از برجام چیزی نمانده است و شایسته است که گام های بعدی، کاهش تعهدات عملی گردد. در سطح منطقه نیز اختیار در دست مردان مقاومت است جوانان مومن و انقلابیِ منطقه به نقطه کمالِ نترسیدن از مرگ رسیده اند، پیروزی جبهه حق وعده ای فقط برای آینده نیست، بخش زیادی از این فتح بزرگ اتفاق افتاده است.

همچنین با ایجاد باشگاه تحریمی ها هم مصونیت از تحریم ها محقق می شود و هم مسیر انزوا و اضمحلال آمریکا تسهیل و تسریع خواهد شد.

و اما یکی از معضلات کشور تخصیص ناعادلانه ارزهای ۴۲۰۰ تومانی است، که این روش منجر به رونق قاچاق دارو به کشورهای مجاور و همچنین موجب خلق سلاطین اقتصادی شده است.

سلطان شکر، سلطان سکه، سلطان برنج، سلطان ارز… این سلطان ها محصول جهت گیری غلط دولت در اقتصاد است.

لذا باید این روند فساد زا متوقف گردد و ما به التفاوت ارز دولتی و نیمایی به جای تخصیص به واردکنندگان، به بیمه ها و به مصرف کنندگان واقعی داده شود تا توسط خود مردم مدیریت گردد؛ ضمنا ضرورت دارد رئیس محترم جمهور بجای وعده های بی حاصلِ هر از چند گاهشان، بخاطر کوتاهی ها و تصمیمات اشتباه، صادقانه از مردم عذرخواهی نماید و فکری برای معیشت و زندگی مردم در اقدام و عمل نماید.

یکی دیگر از مشکلات کشور ولنگاری در نظام استخدام کارکنان دولت است؛ متاسفانه به بهانه وجود شرکت های نیروی انسانی، هم جذب نیرو با پارتی و رابطه بازی انجام می شود و هم تبعیض و بی عدالتی در پرداخت ها و از بین رفتن امنیت شغلی؛ نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد چه معنایی دارد واژه های خلق الساعه، رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی، خرید خدمت؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده ایم و اکنون در حال جمع آوری امضاست.

و اما شهرستان بروجرد؛
شهر علما، شهدا، مفاخر و مشاهیر، دارالمومنین و دارالسرور و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر استعدادهای درخشان؛ شهری که عدد علمای آن را بیش از هفتاد مجتهد جامع الشرایط هم عصر، در کتب تاریخی نگاشته اند و لذا ضرورت دارد که مورد توجه ویژه مسئولان کشور قرار گیرد. 

* تشکر از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی بابت تصویب راه آهن درود بروجرد ملایر در کمیسیون ماده ۲۳ در اسفند ۹۷ و تخصیص ردیف ملی در اسفند ۹۸ در قالب بودجه سال ۹۹٫ اکنون که پروژه دورود بروجرد ملایر بیش از یک سال است که مصوب شده و دارای ردیف ملی در بودجه می باشد شایسته است عملیات اجرایی آغاز گردد. 

* تشکر از وزارت بهداشت و درمان بابت خدمات قبلی، شایسته است پیرو پیگیری های قبلی در خصوص افزایش رشته ها در دانشکده پرستاری، ایجاد دانشکده پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اقدام گردد. همچنین در ارسال مابقی تجهیزات مرکز غربالگری سرطان بروجرد با توجه به تکمیل ساختمان تسریع نمایید.     
                                                                 
* تشکر از وزارت نیرو بابت افزایش تخصیص آب سد آبسرده و شهید بروجردی به صورت سرجمع از ۳۲.۵ به ۱۱۶.۵ میلیون مترمکعب؛ ضرورت دارد نسبت به تخصیص اعتبار بیشتر و تسریع در تکمیل سدهای آبسرده و شهید بروجردی اقدام نمایید. همچنین ضرورت دارد پست ۲۳۰ کیلو ولت بروجرد در مدار قرار گرفته و راه اندازی گردد.

* تشکر از سازمان تامین اجتماعی کشور بابت اجرای پروژه توسعه بیمارستان کوثر به حدود سه برابر ظرفیت ظرف دو سال گذشته؛ امید است پیرو توافقات صورت گرفته تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد تا کارگران و بازنشستگان و عموم مردم بهره‌مند شوند.

* تشکر ا‌ز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابت احداث کارخانه دامون زاگرس بروجرد مشهور به شیرخشک؛ به عنوان فاز اول از زنجیره تولید محصولات لبنی، امید است برابر توافقات قبلی فاز اول یعنی کارخانه شیر خشک تا پایان سال ۹۹ بهره‌برداری گردد و فازهای بعدی نیز در دستور کار قرار گیرد. 

* تشکر از وزارت راه و شهرسازی بابت رفع معارض و آغاز عملیات تکمیل و بهره‌برداری فاز اول از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بروجرد؛ طبق توافقات قبلی.

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “نطق میان دستور عباس گودرزی؛ روز تشکر از دولت به خاطر اقدامات انجام شده در شهرستان”

  1. اقای گودرزی هر دولتی موظف به تکمیل پروژه های نیمه تمام و
    بزرگ و کو چک است مانند راه اهن دورود بروجردملایر و احداث ورزشگاه و… اینها وظیفه دولت است واحتیاجی به تشکر ندارد
    وقتی تشکر میکنید یعنی خود را قانع می بینید و به همینها راضی هستید در صورتیکه شهر چهارصد هزار تنی ، هنوز دانشگاه علوم پزشکی ندارد هنوز یک سد مهم ندارد ،حد اقل قول تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و سد بزرگ را میگرفتید بعد تشکر میکردید.

  2. تشکر لازم نیست دولت به وظایفش عمل کرده ضمنا وقتیکه
    پروژه های مهمی چون سد ها و دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد
    به ثمر نشست ان موقع جای تشکر دارد.

  3. این پروژه ها در شهرستان بروجرد به بهره برداری میرسد اما اکثر نیروهای به کار گرفته صده در آن غیر بومی و عمدتا از شهر خرم اباد است پس به نظرم بهتره نماینده خرم اباد از دولت به خاطر ایجاد این طرح ها و کارخانجات در بروجرد تشکر کنه چون در واقع فوایدش به اونا میرسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close