اخبار بروجرد

پیام تسلیت دفتر شورای نگهبان بروجرد و دانشگاه آیت اله بروجردی به امام جمعه

روزهای بروجرد- در پی درگذشت همسر فقید امام جمعه بروجرد، مسئول دفتر شورای نگهبان در بروجرد و رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی در پیام های جداگانه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین حسینی تسلیت گفتند: 

انا لله و انا الیه راجعون
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام.
برادر عزیز و ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه محترم شهرستان بروجرد
 ضایعه ️درگذشت بانوی مومن و انقلابی همسر مکرم حضرتعالی موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانب و کارکنان این مجموعه گردید لذا این ضایعه بزرگ را خدمت شما و خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم؛ امیدوارم که خداوند متعال روح پاکش را با زهرای مرضیه ( س ) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید . ان شاءالله
لهراسب چهارمحالی و کارکنان دفتر شورای نگهبان شهرستان بروجرد

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

حضرت حجت الاسلام‌ و‌المسلمین سید علی حسینی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بروجرد، مصیبت درگذشت همسر گرامیتان موجب تاثر و تاسف گردید.
مرحومه مغفوره سرکار خانم مجتهدی نجفی، مصداق عيني و واقعی از فرهنگ ناب فاطمی و حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) بودند.
اینجانب مراتب تعزیت و تسلیت خود را به محضر حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی امام جمعه بزرگوار شهرستان بروجرد و خانواده‌ی شریف و ارجمند این بانوی گرانقدر و مردم شریف شهرستان بروجرد تقدیم نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن بانوی صالحه و مومنه طلب غفران و رحمت الهی و همنشینی بر سر خوان کرامت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین برای بازماندگان، صبر و شکیبایی فراوان را مسئلت می نمایم.

حسن مروتی
رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “پیام تسلیت دفتر شورای نگهبان بروجرد و دانشگاه آیت اله بروجردی به امام جمعه”

  1. السلام علیک یا فاطمه الزهرا . تسلیت به امام جمعه فاضل و متین شهرستان بروجرد . بمناسبت درگذشت همسر گرامیشان و آرزوی صبر برای بازماندگان . اللهم صل علی محمد و آل محمد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close