اخبار بروجرد

شهردار مطرح کرد: ضرورت توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در بروجرد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر ضروری است.

به گزارش ایسنا رحیم جافری در مراسم روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی که هفتم مهرماه برگزار شد، ضمن تبریک این روزبه آتش‌نشانان، آتش را همانند هوای نفس، عاملی طغیانگر توصیف کرد که رفتار خارج از کنترل آن می‌تواند سبب بروز خسارات سهمگینی شود.

وی با بیان آنکه شهر بروجرد جزء ۳۰ شهر اول کشور بوده که شهرداری در آن تأسیس شده است، اظهار کرد: متأسفانه در سنوات اخیر زیرساخت‌های شهری بر اساس نیازهای شهروندان طراحی نشده و به بافت فرسوده آن نیز توجه مناسبی نشده است.

شهردار بروجرد با اشاره به جمعیت ۳۰ هزار نفری مسکن مهر، تصریح کرد: متأسفانه امور زیربنایی و روبنایی این شهرک هنوز تکمیل نشده است و از اعضای شورای اسلامی شهر تقاضا دارم از طریق پیگیری با اداره‌کل راه و شهرسازی در اسرع وقت تمام نیازهای این محل را برطرف کنند.

جافری یکی از نیازمندی‌های اساسی مسکن مهر را استقرار وسایل اطفاء حریق، ایمنی و آتش‌نشانی دانست و خاطرنشان کرد: علت برپایی این مراسم در این محل همین موضوع بوده چراکه در صورت بروز حادثه در مسکن مهر، زمان زیادی باید صرف شود تا آتش‌نشانان به این محل برسند که بیشتر از زمان طلایی (۳ دقیقه) در نظر گرفته شده برای عملیات امداد و نجات است.

وی احداث ایستگاه آتش‌نشانی را از ضروریات مسکن‌ مهر برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا به‌زودی مشکلات این سایت توسط اداره راه و شهرسازی مرتفع شود.

شهردار بروجرد احداث مسکن مهر را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و اضافه کرد: خدمتگزاران شما در ادارات، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف همچنان پیگیر هستند که نیازها و مطالبات اهالی این شهرک برآورده شود.

جافری طراحی یک مجموعه کارگاهی تحت عنوان «شهر خلاق» را از برنامه‌های آتی فرهنگی شهرداری برشمرد که دانش آموزان فرصت آشنایی با مشاغل مختلف شهری را در آن پیدا خواهند کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close