اخبار بروجرد

۷۶میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال طرح درمانی در بروجرد اجرا شد

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گـفت: ۷۶میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال طرح توسعه‌ای و زیرساختی بهداشتی و درمانی امسال در این شهرستان اجرا شده است.

دکتر محمد کاکاوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل بهره برداری از واحد ICU شماره سه، اورژانس دندانپزشکی بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) و خانه بهداشت روستای دهکرد است.

وی بیان کرد: واحد اورژانس دندانپزشکی بیمارستان آیت الله بروجردی با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال آماده خدمات دهی دندانپزشکی به بیماران است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: واحد ICU شماره سوم بیمارستان آیت اله العظمی بروجردی (ره) با ظرفیت ۶تخت و هزینه ای بالغ بر  ۷۰میلیارد  ریال آماده خدمات دهی به بیماران می باشد.

دکتر کاکاوند ادامه داد: بهره برداری از خانه بهداشت روستای دهکرد با هزینه ای بالغ بر  یک میلیاردو ۵۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و آماده خدمات دهی به یک هزار تن از روستاییان خواهد بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد یادآور شد:تکمیل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان از دیگر اقدامات اتجام شده در این مدت است.

بیمارستان۲۳۰ تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل ۶ اتاق عمل مجهز، ۲۰ تخت اورژانس، ۱۱ تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.

بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی  سال ۱۳۸۵ در پنج طبقه با مساحت ۱۹ هزار مترمربع احداث شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close