اخبار بروجردویژه ها

ریيس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: بیمارستان جدید در شهرستان بروجرد ساخته می شود

روزهای بروجرد-رییس گفت: با توجه به ساختار فیزیکی قدیمی مراکز درمانی و بیمارستانی بروجرد،به دنبال ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان هستیم.
بهرام دلفان در دیدار با فرماندار شهرستان بروجرد، با اشاره به پروژه های در حال ساخت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد، اظهار داشت: با توجه به ساختار  فیزیکی قدیمی مراکز درمانی و بیمارستانی بروجرد، به دنبال ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه موافقت اصولی ساخت بیمارستان جدید بروجرد انجام شده است، افزود: با بارگذاری مدارک  موجود  برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تلاش مدیران این شهرستان، این کار باید روند قانونی خود را طی کند و ما نیز به دنبال تسریع این روند هستیم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: باید تا زمان ساخت بیمارستان جدید، دیگر بیمارستان های این شهرستان مورد حمایت قرار گیرند تا مشکلات مردم  در حوزه ی درمان بهتر از گذشته حل و فصل شود . 

دلفان افزود: با رایزنی نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و با تکیه بر منابع ملی و دانشگاهی ، می توان در تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی استان ، گام های موثری برداشت و این اهداف قابل دستیابی هستند .

امانتچی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد هم در این دیدار اظهار داشت: ساخت بیمارستان جدید در بروجرد می تواند در حل مشکلات عمده ی مردم در حوزه های مختلف درمانی، پایان دهد و ما به دنبال تقویت مراکز بیمارستانی هستیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close