لرستان

پنج طرح اقتصادی در لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پنج طرح اقتصادی توسط شستا به تازگی در لرستان آغاز شده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

حجت اله میرزایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: عمده سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور در شهرستان‌های الیگودرز ازنا و بروجرد می باشد همچنین شصتا، پنج پروژه فعال در این شهرستان‌ها دارد.

وی گفت: همچنین شستا، پنج پروژه در لرستان به تازگی آغاز به کار کرد و برخی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند اما برخی دیگر ۳۰ ماه زمان نیاز دارد.

وی افزود: پروژه گردشگری سد حوضیان الیگودرز باید فرآیند حقوقی آن برطرف شود و پس از آن اقدامات لازم صورت گیرد همچنین مجموعه کارگاهی آبرسانی قمرود در الیگودرز ظرفیت خوبی می باشد.

وی ادامه داد: مجموعه پنج رأسی دامداری در الیگودرز در دست اقدام است که می‌تواند تمامی شیر موردنظر شرکت پگاه لرستان را تامین کند.

میرزایی گفت: مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین، منابع جدید را برای بازسازی با ظرفیت موجود در فاز چهارم سیمان اختصاص می‌دهد و در این راستا باید تامین مالی شود.

وی ادامه داد: داروسازی اکسیر بروجرد از واحدهای تولیدی خوب در کشور می باشد همچنین داروسازی داملران این شهرستان از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است که این دو واحد یک هزار و ۳۰۰ نفر نیرو را به کار گرفتند.

میرزایی گفت: تلاش خواهیم کرد در سریع‌ترین زمان ممکن واحدها به سرمایه‌گذاری و تولید انبوه برسند و هفتگی این واحدها پایش خواهند شد.

وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال جدید از اولویت‌های وزارت خانه می باشد اما حفظ اشتغال موجود مهمترین مسئله بوده و در دستور کار قرار دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close