اخبار لرستان

هشدار دادستانی خرم‌آباد به حاملین سلاح سرد / امنیت مردم خط قرمز ماست

روزهای بروجرد- دادستان مرکز لرستان با اشاره به دستگیری و بازداشت سه نفر متهم به‌علت ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، افزود: خط قرمز ما در دادستانی استان امنیت و آرامش مردم است.

داریوش شاهون‌وند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مبارزه جدی با ارازل و اوباش و برخورد شدید با حاملین سلاح سرد جنگی با شدت پیگیری خواهد شد چراکه این مهم جرم بوده و کسانی‌که این قبیل سلاح را حمل یا نگهداری نمایند مجرم محسوب شده و حتی در صورت مشاهده در خودروهای شخصی، ضمن بازداشت شخص حامل اسلحه منجر به توقیف خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به دستگیری و بازداشت سه نفر متهم به‌علت ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد که منجر به جراحات زیادی به طرف مقابل شده بود، افزود: خط قرمز ما در دادستانی استان امنیت و آرامش مردم است وهرکسی بخواهد موجبات عدم آسایش مردم را فراهم نماید با آن‌ها برخورد شدید خواهد شد.

دادستان مرکز لرستان با تاکید این موضوع که پلیس قاطعانه و با حمایت دادستانی با جدیت هرچه تمام در جهت ایجاد امنیت پایدار و آسایش عمومی گام برمی‌دارد، اضافه کرد: هر کسی‌که از خط قرمزها رد شود بی‌شک در دام قانون خواهد افتاد و هیچ‌گونه مماشاتی هم نخواهیم داشت.

شاهون‌وند ضمن تائید دستگیری این سه مجرم خطرناک و صدور قرار بازداشت موقت برای آن‌ها، از دقت و پیشگیری‌های پلیسی و دستورات اکید دادستانی در اجرای برخورد قاطع با این قبیل جرایم خبرداد و بیان کرد: هر اقدامی که باعث برهم زدن امنیت و آسایش مردم باشد و بخواهد جامعه را متشنج نماید با آن برخورد شدید قانونی خواهیم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close