اخبار بروجرد

در جلسه معارفه امام جمعه بروجرد مطرح شد: نمازجمعه قرارگاه فرهنگی است

روزهای بروجرد- معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است، گفت: درشرایطی که دشمنان همه تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام به کار گرفته اند نماز جمعه عامل وحدت بخش ملت است.

به گزارش ایرنا حبیب اله خجسته پور در شورای اداری بروجرد که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی وحدت و اتحاد همه گروه بنیان انقلاب را تقویت می کند.

وی افزود: مردم ومسئولان باید با هوشیاری و بصیرت در حفظ آرمانها وارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساختار اسلامی و دینی نماز جمعه هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران است.

علا الدین بروجردی افزود: نماز جمعه عامل وحدت بین اقشار مختلف مردم است.

وی اضافه کرد: در شرایط ویژه و خاص کشور که دشمن با مکرها و حیله های جدید قصد ضربه زدن به نظام دارد با وحدت و اتحاد می توان شاهد نابودی امریکا و اسرائیل و پیروزی مسلمانان بود.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی گفت: وجود امام جمعه باعث تقویت روحیه انقلابی گری می شود.

عباس گودرزی بیان کرد: انقلاب ثابت کرد که اسلام کارآمد است و قدرت مدیریت را دارد.

وی اضافه کرد: دشمنان با توطئه و ترفندها قصد ضربه زدن به نظام را دارند و برای این مهم ازهمه فشارها و تهدیدها استفاده می کنند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی های انقلابی گری وحدت و اتحاد از نوع واقعی حول ارزش ها و ادبیات انقلاب و مبانی فکری امام خمینی (ره) و رهبری است.

گودرزی ادامه داد: انقلابی گری تلاش برای عبور از گذر گاه های سخت است که دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایجاد کرده اند.

در این آیین که با حضور آیت الله محمد حسن اختری عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار شد حجت الاسلام سید علی حسینی به عنوان امام جمعه شهرستان بروجرد به مدت سه سال معرفی شد.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی به مدت ۱۵ سال امام جمعه بروجرد بود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close