اخبار بروجرد

استخر بروجرد مزرعه سبزی شد/ آب‌تنی وعده‌ها در پروژه نیمه‌تمام

روزهای بروجرد- کلثوم دلیران: نیمه‌تمام ماندن پروژه احداث استخر فرهنگیان بروجرد باعث شد که به گفته مسئولان اهالی منطقه زمین استخر را زیر کشت سبزیجات ببرند.

به گزارش مهر، پروژه استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بروجرد در شهرک اندیشه یکی از مطالبات به حق فرهنگیان این شهرستان بوده که ساخت آن از سال ۹۱ آغاز شده است و همچنان به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل نیمه تمام رها شده است.

به گفته مسئولان طی بازدید به عمل آمده در ماه های اخیر مکان و زمین ساخت این پروژه از سوی اهالی منطقه به زیر کشت سبزیجات رفته تا مسئولان امر نسبت به تعیین وضعیت استخر فرهنگیان عکس العملی نشان دهند و آن را به اتمام برسانند.

پروژه استخر فرهنگیان بروجرد تنها ۸ درصد پیشرفت دارد

محمد مهر افزون مدیر آموزش و پرورش بروجرد در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: عملیات ساخت استخر سرپوشیده آموزش و پرورش در سال ۹۱ آغاز شده و متاسفانه تا به امروز تنها ۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: جمعیت کنونی فرهنگیان با هفت هزار نفر حق دارند یک استخر داشته باشند و تکمیل این استخر از مطالبات به حق فرهنگیان بروجرد است.

عدم تکمیل استخر آموزش و پرورش بروجرد به دلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی بوده است

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه عدم تکمیل استخر آموزش و پرورش بروجرد به دلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی بوده است، ادامه داد: با پی گیری های فرماندار بروجرد و نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای امسال به این پروژه اختصاص یافته است.

مهرافزون تاکید کرد: در صورت جذب اعتبار میتوانیم ادامه عملیات ساخت استخر فرهنگیان بروجرد را شروع کنیم که امید است با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای استخر فرهنگیان بروجرد مصوب شد

عباس گودرزی نماینده بروجرد نیز در این رابطه اظهار داشت: با وزارت آموزش و پرورش برای تخصیص اعتبار به منظور تکمیل استخر آموزش و پرورش رایزنی های لازم انجام شد که با پی گیری های مستمر مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای استخر فرهنگیان بروجرد مصوب شده است.

وی افزود: در صورت جذب اعتبار ساخت پروژه مجدد از سر گرفته می شود و انتظار می رود با تخصیص اعتبارات کافی این مطالبه به حق فرهنگیان هر چه سریعتر جهت بهره برداری آماده شود.

با توجه به جمعیت فرهنگیان و دانش آموزان در بروجرد لازم است پروژه ساخت استخر سرپوشیده فرهنگیان هر چه سریعتر تکمیل شود

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این رابطه ادامه داد: استخر آموزش و پرورش بروجرد که هشت سال ساخت آن به تعویق افتاده بود مجدد با پیگیری های به عمل آمده در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت فرهنگیان و دانش آموزان در بروجرد لازم است پروژه ساخت استخر سرپوشیده فرهنگیان هر چه سریعتر آغاز شود که این مهم ملزوم تخصیص اعتبارات لازم برای ادامه ساخت و تکمیل آن است.

به گفته وی، امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به ساخت استخر فرهنگیان بروجرد اختصاص یافته که این میزان هنوز جذب نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close