اخبار بروجرد

سازش ۵۰ درصدی پرونده‌ها در شورای حل اختلاف بروجرد

روزهای بروجرد– رییس دادگستری بروجرد گفت: ۵۰ درصد پرونده در شورای حل اختلاف شهرستان به سازش ختم شده است.

خیرعلی کرمی عالمی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که همراه با شورای قضایی استان در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ۶ هزار و ۹۸ پرونده در دادگستری و شورای حل اختلاف بروجرد به‌صورت الکترونیک مورد رسیدگی قرار گرفته که این اقدام نقش مؤثری در صرفه‌جویی در مصرف کاغذ دارد.

وی با بیان اینکه در همین راستا ۲۸۴ جلسه دادگستری به‌صورت مجازی برگزار شده است تصریح کرد: امسال از مجموع هفت هزار و ۷۱۵ پرونده قابل صلح و سازش در شورای حل اختلاف بروجرد سه هزار و ۵۶۰ پرونده یعنی حدود ۵۰ درصد آن‌ها به سازش ختم شده است.

رئیس دادگستری بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین امسال با همکاری مسئولان شهرستان بیش از ۱۰ فقره پرونده قتل عمد که در مرحله قصاص بودند، به سازش منتهی شد.

کرمی عالم اضافه کرد: همچنین امسال ۱۰۰ چاه غیرمجاز مسدود و ۲۰۰ مورد هم تخریب با کاربری‌های غیرمجاز انجام شده است.

او بیان کرد: برای حمایت از تولید و رفع موانع تولید کارهای خوبی در شهرستان انجام شده که در این راستا در نساجی بروجرد ۲ هزار و ۵۰۰ نیرو دارد یعنی ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده از آن ارتزاق می‌کنند و دادگستری به‌دفعات برای جلوگیری از تعطیلی آن ورود کرده است اما همچنان به اخراج نیروها در این کارخانه با وجود گرفتن تسهیلات میلیاردی ادامه داده می‌شود و دادگستری به‌صورت قاطع در این زمینه برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری بروجرد ادامه داد: امسال ۷۰۴ مورد طلاق ثبت‌شده که در مورد طلاق فرزندان طلاق مطرح هستند که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close