اخبار بروجردویژه ها

آغاز به کار شورای شهر ششم بروجرد

روزهای بروجرد- شورای شهر ششم بروجرد روز پنج شنبه ۱۴ مرداد همزمان با شوراهای شهر سراسر کشور فعالیت چهار ساله خود را آغاز کرد.

اولین دستور شورای ششم انتخاب هیئت رییسه بود که بر این اساس همانطور که پیش بینی می شد محمد پاپی نژاد فرمانده اسبق سپاه بروجرد(۹۵-۹۱) به ریاست اولین سال فعالیت شورای شهر دوره ششم با ۹ رای انتخاب شد همچنین احسان دالوند به عنوان نایب رییس و میثم گودرزی به عنوان منشی انتخاب شدند.

در اولین جلسه شورای شهر مطابق قانون باید شهردار یا سرپرست شهرداری نیز انتخاب شود که بر همین اساس نادر گودرزی که از مدیران مجموعه شهرداری بروجرد است با ۹ رای به سرپرستی شهرداری انتخاب شد.

از نکات جالب اینکه نادر گودرزی همسر اشرف کاظمیان عضو شورای شهر بروجرد است و باید دید که شهردار منتخب این شورا شخص دیگری است یا حکم سرپرستی گودرزی به شهردار بروجرد تبدیل خواهد شد.

بهرحال با شروع به کار دوره ششم پایان کار رحیم جافری شهردار پیشن بروجرد نیز فرا رسید. برای بررسی کارنامه مدیریت جافری باید به آنچه تحویل گرفت و آنچه تحویل داد نظر کنیم.

قبل از ورود رحیم جافری، شهرداری بروجرد بنابر مستندات غیر قابل کتمان و گزارش های فراوان رسانه ها نهادی عملا ورشکسته بود که حتی توان پرداخت حقوق کارگران خود را نداشت و حقوق عقب افتاده ۸ تا ۹ ماهه و تجمعات اعتراضی کارگران شهرداری بروجرد نقل رسانه های داخلی و خارجی بود.

جافری با همکاری شورای شهر پنجم توانست در مدت کوتاهی انضباط مالی را در این مجموعه برقرار و بدهی های سنگین این نهاد را پرداخت و حقوق کارگران را بروز کند اتفاقی که بیشتر شبیه یک معجزه به نظر می رسید. اما در کنار این نقاط قوت، سرعت کم اجرای پروژه های عمرانی در زمان وی را نیز می توان ذکر کرد، روندی که گریبان گیر پروژه های دیگر شهر و استان هم شده است…

بهرحال دور جدید شورای شهر بروجرد فرا رسیده و از اشخاص مهم تر پیشرفت و توسعه متوازن بروجرد است و همه با هر نظر و دیدگاه متفاوت باید به شورای شهر ششم و مدیریت جدید شهرداری کمک کنند تا در خدمت به مردم از گذشتگان موفق تر باشند و مصداق آن ضرب المثل نشویم که ” دیگی که برای من نمی جوشد بهتر است سر سگ بجوشد” اتفاقی که در چهار سال گذشته توسط برخی که اکنون مسئولیت پذیرفته اند، رخ داد…

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close