لرستان

۳۹۱ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هفته دولت ۳۹۱ پروژه گازرسانی با اعتبار ۳۸۱ میلیارد ریال در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه در هفته دولت ۳۹۱ طرح گازرسانی در نقاط مختلف استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۳۶ پروژه گازرسانی در شهر خرم‌آباد با اعتبار۹۱ میلیارد ریال  و ۳۳ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:در شهرستان کوهدشت ۴۱ طرح گازرسانی با اعتبار۷۱ میلیارد ریال، ۷ پروژه در شهرستان چگنی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: یک پروژه در شهرستان الیگودرز با اعتبار ۳ میلیارد ریال ،۷۶ پروژه   در شهرستان بروجرد با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های گازرسانی هفته دولت در استان لرستان  است.

وی بیان کرد:در شهرستان پلدختر یک پروژه جهت گازرسانی به شهرک صنعتی و مینی پالایشگاه این شهرستان با اعتبار ۷ میلیارد ریال طی هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

گودرزی گفت: گازرسانی به ۶۶ روستا و ۱۲۷ واحد صنعتی  و افتتاح ۲ طرح ستادی مجموع طرح های شرکت گاز لرستان است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا تیرماه علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، تعداد ۳۴ روستا، نیروگاه گازی خرم‌آباد و تلمبه خانه شهید سیفی آسار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close