اخبار بروجرد

چاره ای نیست مدارس را تعطیل کنید

روزهای بروجرد- همانطور که پیش بینی می شد پس از مسافرت ها، محرم و بازگشایی مدارس روند ابتلای به بیماری کرونا شتاب نگران کننده ای به خود گرفته است.

در هفته ای که گذشت بروجرد در وضعیت قرمز قرار گرفت البته وضعیت دیگر شهرهای استان نیز به همین منوال است.

دغدغه مسئولان آموزش و پرورش بر اولویت حضور در کلاس تا زمانی منطقی و پذیرفتنی است که جان مردم به خطر نیفتد.

واقعیت این است که امسال نیز امکان تدریس حضوری دانش آموزان در سراسر کشور مهیا نخواهد شد و هرچه به روزهای سرد پاییز نزدیک شویم شیوع آنفلوآنزا و سرماخوردگی و نزدیکی علائم آنها با ویروس کرونا شرایط هولناکی را متصور می کند.

 البته اصرار آموزش و پرورش بر بازگشایی زودتر از موعد نیز به همین دلیل بوده اما در حال حاضر اساسا این ایده با شیوع گسترده کرونا در کشور، استان و به تبع آن در بروجرد با شکست مواجه شده است.

اخبار غیررسمی از ابتلای برخی دانش آموزان در بروجرد و دیگر شهرهای استان به کرونا حکایت می کند هرچند آمار دقیقی در این باره اعلام نشده است.

دکتر کاکاوند؛ رئیس شبکه بهداشت بروجرد نیز با ابراز نگرانی از افزایش موارد بستری و شیوع کرونا در شهرستان از ابتلای چند دانش آموز و آموزگار بروجردی به کرونا خبر داده و خواستار تعطیلی موقت مدارس شده است.

به نظر می رسد با اظهار نظر مسئول بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر لزوم تعطیلی مدارس، حضور دانش آموزان در کلاس نه منطقی بلکه خطرآفرین و نگران کننده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close