اخبار بروجردلرستان

نماینده خرم آباد: از صحبت های نماینده بروجرد سوء برداشت شده است

روزهای بروجرد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد توهینی با خط زدن نام خرم‌آباد در میان نبوده است.

مهرداد ویسکرمی امروز یازدهم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از صحبت‌های فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس سوء برداشت شده است.

وی تصریح کرد: روز جمعه مجمع نمایندگان استان با استاندار و امام جمعه جلسه‌ای داشتیم که استاندار براساس نیازها و اولویت پروژه یکسری از پروژه‌ها را برای استان تعریف کردند و هر پروژه را به دست نمایندگان هر شهرستان داده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها راه‌آهن بود که راه‌آهن دورود- خرم‌آباد به نمایندگان بروجرد و خرم‌آباد تحویل داده شد.

ویسکرمی اضافه کرد: هیچ‌کس بر روی پروژه راه‌آهن دورد- خرم‌آباد- اندیمشک حرفی نزد و صحبت خانم مقصودی در آن جلسه این بود که ما راضی نمی‌شویم که صرفا یک راه‌آهن آنتن به بروجرد داده شود و این یک توهین و دست کم گرفتن بروجرد به عنوان شهر دوم استان است.

وی بیان کرد: حرف ایشان این بود که به راه‌آهن دورود- بروجرد- ملایر اصلاح شود و این حرفی است که قبلا زده شده و در مجلس دهم نمایندگان بروجرد این را مطرح کرده و موافقت شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: صحبت نمایندگان بروجرد این بوده که علاوه بر راه‌آهن دورود- خرم‌آباد- اندیمشک آنچه که تصویب شده راه‌آهن دورود-بروجرد- ملایر است.

ویسکرمی اظهار کرد: صحبت خانم مقصودی در فضای مجازی برش خورده و کسانی‌که قضاوت می‌کنند در جریان نیستند و غیرعمد اتفاق افتاه است.

وی تصریح کرد:  قصد توهینی با خط زدن نام خرم‌آباد در میان نبوده و فقط برروی برگه خود این نماینده انجام شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: نباید تقابل بین نمایندگان استان را شاهد باشیم و اگر خود این نماینده نیز توضیح دهند سوءتفاهم رفع خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close