اخبار بروجردویژه ها

امام جمعه بروجرد: هیات ها در تاسوعا و عاشورا به صورت دسته روی عزاداری نکنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: سقوط و افول آمریکا با شکست طرح‌های دولتمردان این کشور در شورای امنیت سرعت گرفته است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: فرموده رهبری در راستای افول آمریکا در حال محقق شدن است و شکست آمریکا در شورای امنیت گواه این موضوع است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در جهان دارای اقتدار است و این نصرت الهی است.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به عزاداری در ایام محرم بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نذری ها تغییر پیدا کرده و بسیاری از کمک ها به صورت بسته های معیشتی تهیه شده و به فقرا اهدا می شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در شرایط انتشار ویروس کرونا اگر لازم است نذری ها به صورت پخته شده توزیع شود باید رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل انجام شود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا دستور داده که هیات ها در تاسوعا و عاشورا به صورت دسته روی عزاداری نکنند که موظف هستیم رعایت کنیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری الگوی همه ما هستند، که باید ما نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و این کار واجب است.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت یاد آور شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و باید این ۲ شهید الگو باشند که کار خوب دولت برای رایگان کردن نرخ برق برای کسانی که صرفه جویی می کنند کار بسیار پسندیده ای است.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر اضافه کرد: امام موسی صدر به دست دشمنان و اسراییل غاصب ربوده شد که شهادت مجاهدان راه خدا باعث قوی تر شدن اسلام، قرآن و شیعیان می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close