اخبار بروجرد

امام‌جمعه بروجرد: دستورالعمل‌های ستاد کرونا باید در رأس اقدامات همه آحاد جامعه باشد

روزهای بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: دستورالعمل‌های ستاد کرونا باید در رأس اقدامات همه آحاد جامعه باشد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار سرپرستان هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بروجرد اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای صحیح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم در ایام عزاداری ماه محرم، سلامت جامعه را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: اجرای مراسمات محرم و صفر لازم و مورد درخواست تمامی افراد جامعه بوده ولی در سال جاری به دلیل مشکلات به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا باید مطابق با دستورالعمل‌های اجرایی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا انجام شود.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در عزاداری‌های محرم و صفر، بیان کرد: اصل انجام تمام امور بر پایه تأکیدات ایشان بوده و حساسیت شدید به رعایت همه جانبه دستورالعمل‌های ستاد کرونا باید در رأس اقدامات همه آحاد جامعه باشد، چراکه هرگونه سهل‌انگاری در این امر بدون در نظر گرفتن بحران حاضر واقعه تلخی را رقم خواهد زد.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال باید راهکاری اتخاذ شود که با همکاری خیران، نذورات ایام ماه محرم در قالب بسته‌های حمایتی آماده بین محرومان و نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه پهن کردن سفره با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایام ماه محرم امکان‌پذیر نیست اضافه کرد: در راستای حفظ سلامت مردم، بهتر است با همکاری خیران، نذورات ایام ماه محرم امسال در قالب بسته‌های حمایتی آماده بین محرومان توزیع شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close