اخبار بروجردلرستان

پروژه راه و پل‌های محور خرم‌آباد – بروجرد به بهره‌برداری رسید

روزهای بروجرد- پروژه راه و پل‌های محور خرم‌آباد – بروجرد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تسنیم پروژه راه و پل‌های محور خرم‌آباد – بروجرد (حد فاصل منطقه ریگ سفید) امروز با حضور حسنی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در این مراسم اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی اقدامات موثری در زمینه ساخت جاده و پل‌های لرستان به ویژه پس از سیل اخیر انجام داده است.

وی افزود: پروژه راه محور خرم‌آباد – بروجرد چون بر اثر سیل سال ۹۸ دچار آسیب جدی شد و از آنجا که مشکلاتی در خاک مسیر وجود داشت کار ساخت آن مطابق با برنامه پیش نرفت.

استاندار لرستان به تلاش مسئولان و مدیران حوزه راه و شهرسازی در استان برای ساخت این مسیر اشاره کرد و گفت: بهسازی و روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی به طول ۶۵۰ کیلومتر از اقدامات مهمی بود که در ورودی و خروجی جاده‌های استان انجام گرفت.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، بهسازی و مرمت ۹۲ پل تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم مابقی آثار باقیمانده از سیل اخیر در استان لرستان را بهتر از قبل به سرانجام برسانیم و تحویل مردم دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close