اخبار بروجرد

دادستان بروجرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند

روزهای بروجرد- دادستان بروجرد گفت: دشمنان سعی دارند مردم را از شرکت کردن در انتخابات ناامید کنند.

به گزارش مهر، مهدی محمدی در نشست هم اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون در حسینیه ثارالله ناحیه سپاه بروجرد اظهار داشت: رخ دادن ساده‌ترین مسائل از سوی افراد باعث بحران بزرگی می‌شود که در برخی مواقع قابل جبران نبوده است.

وی افزود: خیلی از افرادی که در حال حاضر در زندان بروجرد بسر می‌برند بر اثر یک عصبانیت آنی دچار یک اشتباه بزرگ شده اند و اگر افراد آموزش‌های لازم را در زمینه مواجه با تنش‌های اجتماعی ببیند بیشتر این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

دادستان بروجرد تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌ها ملاک قانون است و ضابطین طرح گشت‌های رضویون به هنگام مأموریت حق توهین و تعرض به حقوق افراد را ندارند.

محمدی ادامه داد: قوانین موجود باید به سمت بروز شدن بروند و در دستگاه قضائی هم به دنبال کاهش جرایم هستیم و تقاضا داریم مجریان فضای مجازی را رصد کنند و پی گیر رفع مشکلات احتمالی در محلات تحت پوشش باشند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان سعی دارند مردم را از شرکت کردن در انتخابات ناامید کنند و روزهای رأی گیری انتخابات را ناامن کنند که متولیان و مجریان گشت‌های رضویون باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

به گفته دادستان بروجرد، معاندین تلاش می‌کنند ملت ایران در انتخابات امسال شرکت نکنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close