گوناگون

شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد؛ ۳۰۰ پرنده دریاچه کیو معدوم می‌شود

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ پرنده آبزی دریاچه کیو خرم‌آباد معدوم می‌شود.

روزهای بروجرد- مدیر کل دامپزشکی استان لرستان به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ پرنده آبزی دریاچه کیو خرم‌آباد معدوم می‌شود.شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد

غلامرضا توکلی در گفت‌وگو با تسنیم از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خرم‌آباد خبر داد و اظهارداشت: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در پرندگان آبزی سطح دریاچه کیوی خرم‌آباد مشاهده شده است.

وی افزود: شب گذشته با همراهی اکیپ‌های دامپزشکی لرستان، معاون سلامت دامپزشکی استان و رئیس شبکه دامپزشکی خرم‌آباد در این منطقه حضور داشتیم ولی به دلیل سردی هوا حوالی ساعت سه بامداد کار متوقف شد.

 مدیر کل دامپزشکی استان لرستان عنوان کرد: هم اکنون در دریاچه کیو هستیم اما امکاناتی که بتواند مرغابی‌ها را از آب بیرون بکشد نداریم و کار سخت شده است که برای این کار بنا شده محیط زیست یک سری امکانات در اختیار بگذارد.

وی بیان کرد: هم اکنون در مرحله معدوم سازی هستیم و سپس قرنطینه، ضد عفونی و مدفون سازی انجام می‌شود و امیدواریم امروز بتوانیم کار را تمام کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ پرنده آبزی در دریاچه کیو وجود دارد، گفت: حدود پنج روز پیش نیز مواردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در روستای چشمه شیرین پلدختر مشاهده شد که معدوم سازی آن انجام گرفت.

He was also responsible for more of the 15,000-plus pages of the dictionary’s first edition than anyone else the whole of the letters a d, h k, o, p, and all but the very end of t, amounting to approximately half cheap papers online of the total

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close