اخبار لرستان

استاندار لرستان: واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه را واریز کنند

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه را واریز کنند تا طرح با شتاب بیشتری انجام شود.

سید موسی خادمی در حاشیه شورای مسکن استان که ۲۲ شهریور ماه در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح اقدام ملی همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از محل اجرای این طرح نیز برای افراد واجد شرایط نیز ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد ساخته خواهد شد، افزود: هم‌اکنون  در مرحله تامین زمین هستیم در برخی جاها پیشرفت بیشتر بوده و در برخی جاها به مرحله پروژه رسیدیم و این کار سنگینی است که ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن به کمک آمدند؛ همچنین از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به تعهدی که داریم عمل کنیم.

استاندار لرستان اضافه کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که علیرغم اینکه مردم در ثبت نام خوب وارد شدند و بیش از ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده و ۱۳ هزار واجد شرایط تشخیص داده شدند و تعداد واجدین شرایط از سهمیه استان بیشتر است.

وی افزود: در این مرحله که از طریق پیامک به ثبت نام شدگان اعلام شده مبلغ اولیه را واریز کنند متقاضیان خیلی ضعیف عمل کرده و تعداد کمی آورده خود را واریز کردند که این سبب کندی در انجام کار می‌شود.

خادمی تصریح کرد:  این امتیازی است که دولت لحاظ کرده و زمین و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساخت به مردم داده و شاهد تخفیفات بعدی در نصب انشعابات و خدمات زیرساختی خواهیم بود و باید از این  فرصتی که مهیا شده استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: می‌دانیم متقاضیان وضعیت مالی خوبی ندارند اما برای خانه دار شدن آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی ناچیز است و ضرورت دارد همکاری لازم را در واریز آورده داشته باشند تا بتوان عملیات اجرایی این طرح ملی را در استان شروع و با سرعت بیشتری ادامه یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

2 thoughts on “استاندار لرستان: واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه را واریز کنند”

  1. اول گفتید ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون لازمه ۱۰۰ تومنم که وامه کلا ۲۵۰ میلیون تموم میشه.ولی الان میگید ۳۵۰ میلیون.آخه ما مردم که‌ دخل و خرج خونه برامون سخت شده از کجا خودمون ۲۵۰ میلیون بیاریم.به فکر مردم بیچاره باشید

  2. اگر ما ۳۵۰میلیون پول داشتیم دیگه چرا شمارو زحمت بدیم خودمون بلد بودیم مسکن مهر بخریم تازه پرداخت اقساطش ۳۰۰ بود نه ۱۵۰۰۰۰۰…بابا چی عوض شده ما همون مردم بیچاره و فقیریم فقط تورم و گرونی شده ۱ جا خدارو مد نظر بگیرید و کمک کنید ندارییییییییم بخداااااااااااااااا ندددددددددارررررررریم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close