اخبار بروجرد

۳ پروژه کتابخانه‌ای در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: سه کتابخانه تا پایان سال جاری در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

داود پهلوان در حاشیه بازدید فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و احمدرضا فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از ساختمان در حال احداث کتابخانه‌های استاد آیتی و شهید باهنر که امروز هشتم مردادماه صورت گرفت، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه پروژه کتابخانه‌ای بروجرد شامل کتابخانه‌های شهید باهنر، استاد آیتی و کتابخانه روستای دینارآباد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: طبق قول مساعد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان کتابخانه آیتی در هفته دولت به بهره ‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین در این بازدید مدیرکل کتابخانه ‌های عمومی لرستان نیز قول مساعد داد که کتابخانه آیتی و کتابخانه روستای دینارآباد تا هفته دولت تجهیز و به بهره برداری خواهند رسید.

پهلوان اضافه کرد: ساختمان کتابخانه آیتی به‌صورت ۱۰۰ درصد تکمیل شده و باید تجهیزات و نیروی انسانی آن تأمین شود و کتابخانه روستای دینارآباد نیز ۱۰۰ درصد تکمیل شده و تجهیزات آن آماده بوده و نیروی انسانی آن نیز جذب گردیده است.

وی بیان کرد: ساختمان کتابخانه شهید باهنر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر امسال به بهره ‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد با بیان اینکه احداث کتابخانه شهید باهنر در سال ۸۹ و کتابخانه استاد آیتی در سال ۸۷ آغاز شده است افزود: کتابخانه عمومی شهید باهنر بعنوان قدیمی‌ترین کتابخانه‌ عمومی استان لرستان است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close