اخبار بروجرد

قطعی آب و برق و کلافگی مردم در بروجرد/ برنامه قطع آب و برق را اعلام کنید

روزهای بروجرد- بروجرد از نظر تامین پایدار آب آشامیدنی جزء شهرهای فقیر محسوب می شود هیچ سدی در بروجرد وجود ندارد تا بتوان برای روزهای گرم تابستان به آن تکیه کرد این یک مشکل زیر بنایی در شهرستان است و به نظر می رسد به این زودی ها حل نخواهد شد…

در این باره شاید نتوان چندان ایرادی هم به امور آب گرفت چون دلیل آنها هم همین مورد است اما این انتظار وجود دارد حداقل به صورت برنامه ریزی شده و با اعلام قبلی و به صورت جیره‌ بندی شده و در همه مناطق شهر به طور عادلانه آب توزیع شود.

قطع آب در چند روز گذشته واقعا شهروندان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

در کنار قطعی آب خاموشی های برق نیز مزید بر علت شده است گاه در برخی مناطق به مدت چند ساعت نه آبی در دسترس است و نه برقی!

شرکت توزیع برق استان وعده داده بود جدول زمان بندی قطع برق را هر روز اعلام کند اما این جدول بروز رسانی نمی شود که در این مورد ضعف شرکت توزیع برق آشکار است.

این انتظار از فرماندار محترم وجود دارد تا زمینه همکاری این دو اداره برای هماهنگی و تقسیم کار و با اطلاع رسانی قبلی را فراهم نماید.

قطع مکرر برق و آب بدون اعلام قبلی تبعات اجتماعی خواهد داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “قطعی آب و برق و کلافگی مردم در بروجرد/ برنامه قطع آب و برق را اعلام کنید”

  1. خرابی سایت فرمانداری هم سوژه اخبار ساعت ۱۴ روز چهارشنبه رادیو سراسری (پیک نیمروزی) بود!

  2. ما الان ۲روزه برق ها میره داخل خیابان طالقانی دیروز ساعت ۱۲رفت تا ساعت ۲/۳۰ نیومد شب هم ساعت ۱۱رفت امروز هم ساعت ۱۲ رفت تا ساعت ۳ هم نیومد ??????میشه ساعت برقی برق و آب بروجرد خیابان طالقانی را بگوید

  3. سلام لطف کنید برنامه قطع شدن آب وبرق در اختیار شهروندان عزیز بروجرد قرار دهید . نریم حموم سر توکف بمونیم،یا در پارکینگ رو باز کنیم برق بره یاهزار مشکل دیگه امتحان بچه ها که با نت است با وایفاو………..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close