اخبار بروجرد

فریبرز محسنی: اصلاحات ساختاری در شهرداری بروجرد در حال نمایان شدن است

روزهای بروجرد- روز دوشنبه ۱۲ امرداد انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر بروجرد برگزار شد و اشرف چگنی به عنوان رییس و احسان دالوند به عنوان نایب رئیس در سال آخر فعالیت شورای پنجم انتخاب شدند.

این جلسه که به ریاست فریبرز محسنی و با حضور فرماندار، معاون عمرانی و مدیر حراست فرمانداری و به صورت زنده برای همشهریان پخش شد بدون حاشیه و در رقابتی سالم به پایان رسید.

فریبرز محسنی رییس شورا در سال سوم درباره عملکرد این شورا در سال گذشته به روزهای بروجرد گفت: خوشبختانه در سال سوم با وجود مشکلات بسیاری که شهرداری های کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا و مسایل اقتصادی با آن دست به گریبان بودند و باعث کاهش درآمدها شده بود مجموعه شورای شهر و شهرداری بروجرد عملکرد قابل قبولی داشته اند.

وی افزود: در سالی که گذشت کمیسیون های تخصصی شورا ۱۷۵ جلسه و ۴۶ جلسه رسمی با حضور اعضای شورا ،کارشناسان و مسئولان شهری برگزار کردند که خود کمک بزرگی به انجام هر چه بهتر وظایف این شورا بوده است.

محسنی با اشاره به اینکه انتظارات به طور معمول از شهرداری ها بسیار زیاد است و البته این حق شهروندان است افزود: شهرداری بروجرد با وجود مشکلات فراوانی که در پیش رو دارد اما روند و ریل گذاری آن درست و بنیادی است و مشکلات مزمن این مجموعه با همکاری اعضای محترم شورا و پیگیری های شهردار محترم و مجموعه ایشان در حال رفع شدن و نتایج این اصلاحات ساختاری در حال نمایان شدن است.

عضو شورای شهر بروجرد درباره عملکرد یک ساله شورای شهر و شهرداری بروجرد بیان داشت: با وجود تنگناهای مالی پروژه های قابل توجه ای در سطح شهر در حال انجام است که از آن جمله می توان به اتمام وبهره برداری پل شهدای دانش آموز، ساماندهی بلوار شهید محمد بروجردی در ورودی شهر از سمت غرب، به مرحله آگهی رسیدن پیاده راه سازی خیابان جعفری، دوباره سازی دروازه قدیمی ونوستالژیک بروجرد و…اشاره کرد که از جمله مطالبات شهروندان و فعالان اجتماعی بروجرد در سال های گذشته بوده است. همچنین پروژه آسفالت کوچه ها، بلوارها و خیابان هایی که سال ها به حال خود رها شده بودند خوشبختانه با جدیت در حال پیگیری است.

محسنی افزود: طرح های گردشگری و تفریحی که شورای شهر و شهرداری به دنبال انجام آن بودند مانند زیپ لاین و تلی سیژ به ثمر رسیده و حتی قیمت بلیت آنها نیز مشخص شده است اما با توجه به شرایط کرونایی موجود امکان بهره برداری شهروندان عزیز مهیا نیست.

وی تصریح کرد: همچنین در مقاطع مختلف سال سوم فعالیت شورای پنجم از فعالان عرصه های مختلف اجتماعی، هنری و اجرایی از سوی ریاست شورا تجلیل و جهت رفع موانع کاری با مسئولان کشوری مرتبط دیدار و از دو کلان شهر مشهد مقدس و تبریز برای آشنایی با فعالیت های شهرداری موفق کشور بازدید به عمل آمد.

فریبرز محسنی در پایان ضمن تبریک به هیئت رییسه جدید شورای شهر برای سرکار خانم چگنی آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

گفتنی است در این جلسه از سوی محسنی با تقدیم لوح سپاس از زحمات اعضای شورای شهر، کارکنان شورا و مسئولان مرتبط تقدیر و همچنین با تقدیم هدیه‌ای به رسم یادبود از زحمات عبدالرحیم رحیمی؛ فرماندار بروجرد که در آستانه بازنشستگی است، تجلیل به عمل آمد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فریبرز محسنی: اصلاحات ساختاری در شهرداری بروجرد در حال نمایان شدن است”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close