اخبار بروجرد

ضربه کرونا بر پیکره «باشگاه‌داری» بروجرد؛ مربیان خواستار رسیدگی به مشکلات شدند

روزهای بروجرد- رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به ضربه کرونا بر پیکره «باشگاه‌داری» بروجرد گفت: متاسفانه تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر رسیدگی و رفع مشکلات مربیان گرفته نشده است.

سعید رشنو در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با ضرر و زیان کرونا به باشگاه‌های ورزشی و مربیان باشگاه ها در سطح شهرستان بروجرد اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته و گسترش آن در سطح کشور،کلیه باشگاه‌های خصوصی و تعدادی از مربیان بروجرد نیز دچار ضرر و زیان زیادی شدند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور و حاکم شدن آن در شهرستان بروجرد تعدادی از باشگاه‌های خصوصی و مربیان خانم و آقا که تنها منبع درآمدشان کار در این باشگاه‌ها است  از نظر درآمدی دچار ضرر و زیان شدند و البته هنوز این تضرر ادامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد عنوان کرد: از طریق اداره ورزش و جوانان استان طی یکی دوماه گذشته اعلام شد تا اسامی این مربیان را به استان اعلام کنیم که کار شناسایی و ثبت نام آنها و ارسال به اداره ورزش و جوانان استان انجام شد.

وی بیان کرد: فرم ثبت نام مربیان متضرر به استان ارسال و از آنجا نیز به وزارت ورزش منعکس شده ولی متاسفانه تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر رسیدگی و رفع مشکلات این قشر گرفته نشده است.

 رشنو با بیان اینکه “در این رابطه حدود ۲ ماه است منتظر  نظر قطعی وزارت ورزش هستیم” گفت: ما حتی اسامی مربیان خود را از طریق سامانه “کارا” به وزارت ورزش اعلام کرده‌ایم و مربیان خانم و آقا در این کانال ثبت نام کرده‌اند و منتظریم تا هیئت بررسی مربیانی را که این کمک هزینه شامل حالشان می‌شود به ما معرفی شوند. جدا از ضرر و زیان مادی مربیان، لوازم و وسایل باشگاه‌ها نیز از آسیب این ضرر و زیان در امان نخواهند بود. 

وی تاکید کرد: باشگاه‌های خصوصی بروجرد حدود ۱۵۰ میلیون تومان از نظر اجاره بها ضرر کرده‌اند که امیدواریم به زودی و با تصمیماتی که از طریق اداره ورزش استان و وزارت ورزش گرفته می‌شود این باشگاه‌ها از این وضعیت نجات پیدا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close