اخبار بروجرد

سخنرانان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بروجرد چه گفتند؟

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: عملکردهای خوب قابل تقدیر هستند اما این تقدیر و تشکرها خیلی کارساز نیست و آنچه مهم است تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

عکس فرهاد داودوندی

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری بروجرد که در محل سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: تقدیر و تشکر به رسم ادب خوب است اما آنچه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد جلب رضایت خداوند است که در والای همگان قرار دارد و برای داشتن پرونده ای خوب در آخرت همواره باید با احترام با مردم رفتار کرد و در راه رفع مشکلات آنها تلاش داشت.

وی گفت: آنچه مهم است این است که هدف جلب رضایت خداوند باشد و با در نظر گرفتن اینکه جلب نظر مافوق هایمان خیلی مهم نیست باید به این باور رسید که خدا از همه واالاتر است.

امام جمعه بروجرد ضمن تقدیر از خدمات فرماندار بروجرد در مدت زمان مسئولیتش در این شهرستان گفت: وی از صفای باطن ، تواضع و فروتنی بسیار در رفتار با مردم برخوردار بودند و مهمتر از همه اینکه به دور از هر گونه سیاسی کاری، بودند .

بوالحسنی رئیس دادگستری شهرستان بروجرد به نمایندگی از شورای تامین در جلسه تودیع فرماندار بروجرد گفت: در حوزه امنیت شهر از زمان ورود فرماندار بروجرد در خصوص مواجهه با حوادثی همچون سیل با تدبیر و مدیریت وی بخوبی عبور کردیم و در حوزه انتخابات نیز می توان گفت در طول دوره فرمانداری ،رحیمی ، بروجرد انتخابات بی نظیری را پشت سر گذاشت.

وی یادآور شد: شهرستان بروجرد چه در این دوره از انتخابات و چه در سال های گذشته توانسته است انتخابات را با کمترین مشکل در مقایسه با سایر شهرستان های استان لرستان داشته باشد که نشان دهنده تعامل خوب بین اعضای شورای تامین و مسئولان است.

احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری بروجرد نیز در این جلسه گفت: مسیر دنبال کردن سیاست های دولت را ادامه خواهد داد و دست همکاری به سوی همه دارد تا بتوان ، قدمی در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و رفع مشکلات مردم شهرستان بروجرد داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close