اخبار بروجرد

پیام تسلیت نماینده لرستان در مجلس خبرگان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان حسینی و شهید زهرا شیرویه

روزهای بروجرد- آيت الله احمد مبلغي نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان در پیامی درگذشت مادر شهيدان حسینی نسب و همچنین درگذشت سرکار خانم زهرا شیرویه، اولين شهيد مدافع سلامت استان لرستان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

مادران شهدا که عمر گرانقدر خویش را در مسیر الهی و تربیت شیرمردانی دلیر و انقلابی سپری نمودند و عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگوی ایثار و استواری شیرزنان ایران اسلامی هستند.

خبر درگذشت مادردلسوز و مهربان، بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه كبري خانم گودرزي مادر بزرگوار شهیدان معظم سادات سيد عباس،سيدحسن و سيدعلي حسيني نسب موجب تالم و تاثر خاطر گردید .
آن مرحومه خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت و زینب وار مصیبت اولاد خویش را دید و خم به ابرو نیاورد، تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت،حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.

اينجانب اين مصيبت را به مقام معظم رهبري، خانواده معظم شهيدان، خانواده محترم ايشان و همه بستگان داغدار و عموم مردم شريف و ولايتمدار شهرستان بروجرد تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه مغفوره آمرزش و رحمت الهي، برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نيكو مسألت می دارم.

از این فرصت استفاده می کنم به پرستار شهیده استان لرستان از بروجرد ، ادای احترام می کنم ، شهیدی که با صداقت و خلوص و ایثارگری از بیماران کرونا پرستاری و مراقبت کرد و عاقبت جان خود را در این مسیر فدا نمود روحش شاد.

احمدمبلغي
نماينده مردم شريف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبري

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close