اخبار لرستان

مصدومیت ۴ محیط‌بان لرستانی در درگیری با شکارچیان

روزهای بروجرد- مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد از مصدومیت چهار نفر از محیط‌بانان این منطقه در درگیری با شکارچیان خبر داد.

به گزارش مهر، چنگیز نیازی در این باره گفت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

وی افزود: محیط بانان در ساعت ۲۱ با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آنها کردند که متأسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مأمورین می‌کنند.

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد اظهار داشت: با درایت محیط بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر و اسلحه وی ضبط شد؛ ولی متأسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابجایی آنها را داشتند ضمن توهین به محیط‌بانان و تمرد از دستور ضابطین قضائی با آنها درگیر شدند.

نیازی گفت: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب دستی، سنگ و چاقو چهار نفر ازمحیط بانان عزیز دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آنها از ناحیه صورت خیلی حاد است.

وی اظهار داشت: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری مأموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آنها نیز شناسایی شدند.

مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد گفت: با هماهنگی مقام قضائی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در خصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close