اخبار بروجرد

پروژه‎های جابربن حیان موجب تقویت بنیه علمی دانش‏‎آموزان می‎شود

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: جشنواره پروژه‎های جابربن حیان موجب تقویت بنیه علمی دانش‏ ‎ آموزان می‎شود. فزون
به گزارش ایسنا، دکتر مهرافزون در جشنواره پروژه‎های جابربن حیان، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‎ها باعث کشف خلاقیت و استعدادهای نهفته دانش آموزان می‎شود و زمینه‎ای برای نشان دادن توانمند بودن دانش آموزان ابداع‎گر و خلاق را به خوبی نشان می‎دهد.
وی تصریح کرد: زمانی‎که دانش آموز دست ساخته خود را به صورت دقیق و کار آمد بیان می‎کند این امر نشان دهنده ارتقا فن بیان آنها است لذا یکی دیگر از ویژگی‎های این جشنواره بالابردن سطح و ارتقا کیفی فن بیان دانش آموزان است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: جشنواره پروژه‎های جابربن حیان موج تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان و افزایش ضریب یادگیری ایشان می‎شود.
مهرافزون اضافه کرد: جشنواره جابر فرآیند تفهیم و تدریس مطالب را در هنگام تدریس معلم مربوطه در کلاس‎های درس برای درک دانش آموزان آسان‎تر می‎کند و درس برای دانش آموزان بهتر قابل فهم می‎شود.
وی بیان کرد: امید می‎رود این جشنواره‎‏ها با بهبود کیفیت علمی و پژوهشی دانش آموزان همراه باشد و هرچه هزینه کمتر و کار آمدی بیشتر باشد ما دقیق‎تر به هدف متعالی خود نزدیکتر شده‎ایم.
به گزارش ایسنا، این جشنواره تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و طرح‎های برگزیده از طرف داوران انتخاب و به استان معرفی می‎شوند تا دانش آموزان در استان به رقابت بپردازند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close