اخبار بروجرد

نقص در سیستم ترمز؛ عامل تصادف اتوبوس در محور اراک-بروجرد اعلام شد

روزهای بروجرد– رییس پلیس راه استان مرکزی گفت: نقص در سیستم ترمز اتوبوس عامل  تصادف اتوبوس مسافران لرستانی در محور بروجرد – اراک بوده است.

سرهنگ محمد پور شمس افزود: حدود ۲ تا ۳ کیلومتر مانده به حوزه استحفاظی استان مرکزی اتوبوس دچار نقص فنی می‌شود و این امر منجر به تصادف این اتوبوس در حوزه استان مرکزی می‌شود.

 معاون حمل و نقل راهداری لرستان نیز با دربستی بودن اتوبوس و مسافرت خانوادگی این افراد به قصد زیارت گفت: این گونه مسافرت‌ها به دلیل افزایش تعداد مسافران بیش از حد مجاز نیاز به بررسی و نظارت بیشتری از سوی مسئولان دارد.

رضا عبدی همچنین گفت: بزودی کمیسیون تخصصی بررسی علت حادثه و تخلف احتمالی برخی از شرکت‌های حمل و نقل اتوبوس و مسافر  تشکیل خواهد شد.

این حادثه ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد دیروز در محور اراک – بروجرد به رخ داد و طی آن علاوه بر فوت ۲ نفر از مسافران ۵۷ نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان‌های چمران بروجرد و شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از ۴۱ مصدوم بیمارستان شهید چمران بروجرد ۳۱ نفرترخیص و ۱۰ نفر بستری هستند که از این تعداد ۸ نفر در بخش تخصصی و ۲ نفر در بخش مراقبت ویژه بستری هستند.

مهدی غیبی افزود: در بیمارستان عشایر نیز ۱۲ بیما رترخیص و ۴ نفردربخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سال گذشته ۴۲۲ نفر در سوانح جاده‌ای لرستان جان خود را از دست دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close