اخبار بروجرد

عیدی بیرانوند: بدهی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی پرداخت شد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: سال گذشته ۲۰۲ میلیارد تومان طرح عمرانی در بروجرد اجرا شد و امسال نیز بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر تعریف شده است.

به گزارش ایرنا، یحیی عیدی بیرانوند در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد با مجمع بروجردی‌های مقیم تهران در تالار مهرگان این شهراظهار کرد: موتور توسعه و پیشرفت این شهر در حوزه مدیریت شهری روشن شده و ادامه این اقدامات خوب مجموعه شهرداری با همدلی و همکاری میسر می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که در شهرداری اتفاق افتاده بحث بدهی‌های آن بود که در این مدت یک‌ساله ۱۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری پرداخت شده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از این بدهی‌ها مربوط به تامین اجتماعی مبلغی بیش از ۸۰ میلیارد بود که پرداخت شده و در حال حاضر به هیچ ارگان و اداره‌ای بدهکار نیستیم.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: میانگین آسفالتی که در بروجرد صورت می‌گرفت سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ هزار مترمربع بوده که تا کنون ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر انجام شده است.

شهردار بروجرد ادامه داد: قرارداد ۶۰ میلیاردی دیگری نیز بسته شده که این نهضت آسفالت ادامه دارد به‌طوری‌که تا سال آینده هیچ معبر خاکی نخواهیم داشت که آسفالت شده نباشد.

عیدی بیرانوند عنوان کرد: در حوزه خدمات شهری و پسماند با توجه به اینکه ماشین‌آلات از کار افتاده بودند نه‌تنها همه به‌روزرسانی شدند بلکه ۶ دستگاه ماشین‌آلات به حوزه عمرانی و خدمات شهری اضافه شد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۰ نقطه آبگیر سطح شهر مشکل آن حل شده و در حوزه ترافیک در پایش تصویری حدود ۲۰ دوربین مطالعات آن انجام و پیمانکار آن مشخص شده که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه اقدامات مختلفی در سطح شهرستان انجام شده است، افزود: در حوزه شفافیت مالی سامانه شفافیت مالی در شهرستان تشکیل شده که یکی از اقدامات خوب راه‌اندازی همین سامانه است.

عیدی بیرانوند با اشاره به تالار مهرگان، اظهار کرد: با عنایت به اینکه در سنوات گذشته قسمتی از زمین شهربازی سابق واقع در انتهای بلوار بهشت که جز سرمایه‌های با ارزش شهرداری محسوب می‌شد، به بخش خصوصی واگذار شده بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و طی انجام جلسات متعدد، ملک فوق به شهرداری برگردانده شد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “عیدی بیرانوند: بدهی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی پرداخت شد”

  1. . فضای سبز بروجرد افتضاح. ترافیک شهر را نابود کرده. آسفالت فاجعه. شهرک‌های اطراف فاقد هرگونه امکانات شهری اعم از بازار میوه و تره بار. خیابان‌های شلوغ مرکز شهر فاقد پارکینگ استاندارد. بروجرد در اوج فقر و فساد و گرانی و بی مدیریتی قرار دارد. ترمینال اصلا استاندارد نیست. باید خارج از حوزه شهر باشد. میدان قیام(رازان) معضل بزرگ بروجرد شده. دستفروشان غیربومی و خلافکار سه راه جعفری و ورودی بازار را به تسخیر درآورده اند. شهر بروجرد و پارک ها به محل خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات و….. تبدیل شده است. امنیت کوچه و بازار و منازل صفر است. آقای مثلا شهردار از چه پیشرفتی صحبت میکنی.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close