اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد خبر داد: رشد ۴۵ درصدی اعتبارات بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد از رشد ۴۵ درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۱۷ نفر در بروجرد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی روز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرمانداری بروجرد، با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات بروجرد امسال نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات بروجرد ۵۹ میلیارد تومان بود که امسال دو منبع اعتباری جدید به اعتبارات اضافه شده و شامل تبصره ۱۹، مشارکت بخش خصوصی و دولتی و اعتبارات از محل توازن ملی و استانی است که مبلغ این دو به ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

وی تصریح کرد: این میزان با مبلغ اعتبارات امسال که مبلغ آن ۴۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۴۰۰ هزار است به حدود ۸۶ میلیارد می‌رسد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه مجموع اعتبارات امسال در ۱۸ فصل، ۲۹ برنامه و ۵۹ طرح عمرانی توزیع شده است، ادامه داد: از محل این دو منبع اعتباری ۱۵ میلیارد برای سد آبسرده، ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل و چهارخطه کردن جاده نهاوند – بروجرد، ۳ میلیارد تومان برای دانشگاه آیت‌الله بروجردی و مابقی برای بدهی ورزشگاه ولایت و حوزه علمیه بروجرد اختصاص داده شده است.

به گفته رحیمی، با توجه به تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های مذکور در حال اجرا امید است با جذب هر چه سریع‌تر اعتبارات این پروژه‌ها تکمیل شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close