اخبار بروجرد

عملیات تکمیلی پروژه محور توره- بروجرد با ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود

روزهای بروجرد- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: عملیات تکمیلی پروژه محور توره- بروجرد با ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

محور توره- بروجرد از جمله همین محورهای پرترافیک و شلوغ استان مرکزی به شمار می‌رود که روزانه حجم زیادی مسافر در آن تردد دارند که قطعا درصورت غفلت از این مهم، شاهد حوادث دلخراش خواهیم بود، در این راستا پروژه جاده‌ای محور توره- بروجرد در راستای حل مشکلات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات احتمالی در دست اجرا بوده است، پروژه ای که تسریع و تکمیل آن از خواسته های مردم به ویژه ساکنان این منطقه به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پاسخ به تسنیم درباره وضعیت پروژه محور توره-بروجرد اظهار داشت: ۲۴ کیلومتر از محور توره –بروجرد در حوزه استان مرکزی قراردارد که از کیلومتر ۰ تا ۷.۵ در حال انجام عملیات خاکی است.

احمد مرزبان بیان کرد: از کیلومتر ۷.۵ تا کیلومتر ۱۰ یک لایه آسفالت  انجام شده و از کیلومتر ۱۰ تا ۱۴ در حال عملیات تثبیت بوده و از کیلومتر ۱۴ تا ۲۰ عملیات زیر اساس انجام شده و از کیلومتر ۲۰تا ۲۴ هم پیمانکار مربوطه درحال عملیات تثبیت بستر است.

 وی افزود: قرارداد این پروژه در مرحله نخست مبلغ ۹ میلیارد ریال بوده که  قرارداد باقیمانده عملیات تکمیلی از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۴۴۰ میلیارد ریال دردست مناقصه است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close