اخبار بروجرد

عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد

روزهای بروجرد- معاون فرماندار بروجرد گفت: عملیات اجرایی پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد بعد از گذشت سال‌ها آغاز و ظرف سه هفته فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود فلاح اظهار داشت: پروژه زیر گذر پادگان مهندسی شهرستان بروجرد مدت زیادی بود که به حال خود رها شده بود که ضرورت داشت یک تصمیم قاطع و نهایی برای وضعیت این پروژه گرفته می‌شد و اکنون خرسندیم که بالاخره بعد از سال‌ها پیگیری وارد فاز اجرایی شده است.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه ظرف سه هفته آینده عملیات حفاری و بهره‌برداری فاز یک پروژه زیر گذر پادگان مهندسی به اتمام می‌رسد افزود: در بازدیدی که معاون راهداری استان به اتفاق مدیر راهداری شهرستان، رئیس اداره گاز، پیمانکار و مشاوران از این پروژه داشتند، قرار براین شد که شرکت‌های زیر ساخت تا پایان امسال کار فید نوری را تمام کرده و کارهای حاشیه‌ای و جابجایی کابل‌های برق و جابجایی بخشی از  دیوار پادگان مهندسی را انجام دهند.

معاون عمران فرماندار بروجرد عنوان کرد: بخش‌هایی از جاده، راه انحرافی زیرسازی و ظرف چند روز آینده نیز آسفالت شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: تمهیدات  و بستر لازم برای بهره‌برداری در نظر گرفته شده و آمادگی کامل را داریم تا کار حفاری شروع و پروژه به سرانجام برسد.این پروژه حساسیت‌های خود را دارد و چون راه اصلی و ترانزیت محسوب می‌شود باید تمام نکات را در نظر گرفت و ظرافت‌های مورد نظر را نیز فراموش نکرد ضمن اینکه حفاری فاز یک توسط نیروهای خدوم ارتش انجام می‌شود. 

فلاح تاکید کرد: بعد از شروع کار حفاری از سمت پادگان به سمت جاده خرم‌آباد کار خاک برداری شروع می‌شود و تمام تلاش ما این است که در کنار همه عزیزان ظرف سه هفته پروژه به بهره‌برداری برسد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close