اخبار بروجرد

بازگشت به چرخه تولید ۲۰ واحد صنعتی در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: ۲۰ کارگاه تولیدی که به دلیل مشکلاتی مالی تحت مالکیت بانک‌ها قرار گرفته‌اند در سال جاری به چرخه تولید باز می گردند.

احمد گودرزیان در گفت وگو با ایرنا افزود: در راستای تحقق شعار جهش تولید  ۲۰ واحد تولیدی ،صنعتی که به دلیل قرار گرفتن در مالکیت بانکها  غیرفعال شده اند  در این شهرستان احیا خواهند شد.

وی اظهار داشت: پارسال نیز ۲۰  واحد صنعتی راکد این شهرستان در راستای تحقق شعار رونق تولید احیا شد.

گودرزیان افزود: از جمله این واحدها که زمینه اشتغال بیش از ۱۶۰ نفر را فراهم کرده  کارخانه زمان کار، جلوگیری از تعطیلی زاگرس خودرو و تولید ۱۲۰دستگاه خودرو، کاشی جم، کارخانه پلاستیک سازی و کارتن سازی بودند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ نیز پیگیری و اقدامات لازم برای احیای ۲۰ واحد صنعتی راکد انجام می شود گفت : از جمله این کارخانه ها، احیای سامان کاشی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه نساجی و حمایت لازم از این واحدها که یک برند در کشور بشمار می روند می باشد.

رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد اضافه کرد: تلاش شده تا با احیا واحدهای راکد که درسالهای اخیربا مشکلاتی مواجه شده اند ضمن احیا این واحدها در زمینه جهش تولید  و اشتغال مجدد کارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

به گفته وی سیاست جدید فرمانداری بروجرد رفع مشکلات واحدهای صنعتی بزرگ این شهرستان که درسال های اخیر دچار رکود و تعطیلی شده اند و به زودی تدابیر لازم برای احیا کارخانه ها و سنگبریهای صورت خواهد گرفت.

شهرستان  بروجرد دارای ۵۶۰ واحد تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک است که  از این تعداد ۲۶۰ واحد فعال، ۱۱۵ واحد نیمه فعال و ۱۸۵ واحد راکد است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close