اخبار بروجرد

تلاش برای بازسازی مدارس شهرستان و روستاهای بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: متاسفانه در این سالهای اخیر به بازسازی و نوسازی مدارس بروجرد اهمیتی داده نشده بود که با ورودم به مجلس چنین موضوعی را پیگیری و تا حدودی به این رویکرد خاتمه داده شد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در دولت های مختلف به شهرستان بروجرد رسیدگی نکردند و در حقیقت وضعیت مطلوبی حاکم نیست و انتظار می رود که دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند تا اینکه عقب ماندگی های جبران شوند.

نماینده بروجرد در مجلس افزود: ۷۰ درصد مدارس شهرستان و روستاهای بروجرد نیاز به بازسازی دارند چرا که وضعیت مطلوبی ندارند و در حقیقت در این سالهای اخیر مورد بی لطفی مسئولان قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: در زمانی که وارد مجلس شدم و وکالت مردم شهرستان بروجرد را بر عهده گرفتم اقداماتی را در جهت بازسازی و نوسازی برخی از مدارس این شهرستان انجام داده ام که البته این موضوع نیز با همکاری و همیاری خیرین انجام گرفت.

این نماینده در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر تعدادی از مدارس روستاها احداث و یا اینکه تعمیر شده اند در ضمن ۲۰۰ میلیون تومان هم  برای تجهیز وسایل مدارس اختصاص داده شد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان هم برای تحصیل خود از بضاعت کافی برخوردار نبوده اند که با تلاش های صورت گرفته تعداد زیادی تبلت به میزان ۳۰۰ میلیون تومان را به این دانش آموزان تحویل داده ایم تا اینکه هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

مقصودی بیان کرد:  متاسفانه در شهرستان بروجرد اداره نوسازی مدارس کارآیی نداشت و به نحوی فعالیت این اداره متوقف شده بود که با پیگیری های صورت گرفته آن را مجددا احیا کردیم و در حقیقت باید گفته شود که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا اینکه مدارس بازسازی شوند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close