لرستان

شهرک صنعتی جدید در شهرستان دورود ایجاد می‌شود

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: یک ناحیه یا شهرک صنعتی جدید در شهرستان دورود ایجاد می‌شود.

به گزارش تسنیم، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه ویژه‌ای در رابطه با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دورود با حضور نماینده منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم، فرماندار و تعدادی از مدیران کل استانی که مرتبط با موضوعات بودند در حوزه مختلف عمران شهری،  آب و جاده‌های شهری و روستایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات شهرستان دورود که از طرف مسئولان این شهرستان عنوان شده بود در جلسه امروز حل و فصل شد، افزود: از جمله  این مسائل در رابطه با بحث سد مروک، تکمیل سرریز آن، تکمیل شبکه‌های زیر این سد و شبکه‌های آبیاری زیر سد بود که بنا شد تا پایان سال حدود دو هزار هکتار از این شبکه‌ها تکمیل شود. همچنین سرریز سد مروک این شهرستان تا قبل از شروع بارندگی باید تکمیل شود.

استاندار لرستان در رابطه با جاده‌های روستایی شهرستان دورود نیز عنوان کرد: در جلسه امروز قرار شد تعدادی از این جاده‌های روستایی در حد ۱۰ کیلومتر آسفالت و ۲۰ کیلومتر نیز شن‌ریزی شود. چند مورد خاصی در رابطه با بحث راه و شهرسازی شهرستان دورود بود که آن‌ها نیز تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه بحث ایجاد یک شهرک ناحیه صنعتی جدید در شهرستان مورد بررسی قرارگرفت، بیان کرد: در یکی از نقاطی که زمین منابع ملی داریم با توجه به گرایشی که به بحث صنعت در دورود وجود دارد یک ناحیه صنعتی جدید یا شهرک صنعتی هرکدام که جور شود مصوب شده که پیگیری و احداث کنیم.

خادمی در رابطه با ایجاد چند واحد راهداری در شهرستان دورود تصریح کرد: یک واحد راهداری در این شهرستان ایجاد  می‌شود، البته سایر مصوبات این جلسه از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close