اخبار ایران

نماینده مجلس: روحانی استعفا دهد تا دولت مدنظر رهبری تشکیل شود

روزهای بروجرد- یک نماینده تهران در مجلس با بیان این که «رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که دولت جوان حزب اللهی علاج مشکلات کشور است» گفت: اگر الان دولت روحانی استعفا دهد باعث می شود انتخابات زودرسی صورت گیرد و دولتی که مدنظر رهبر انقلاب است تشکیل شود.

به گزارش مهر، محمدجواد فتحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید کردند که دولت جوان حزب اللهی علاج مشکلات کشور است.

وی افزود: همه بر این مساله مشرف هستیم که کشور دچار مشکلات اساسی است و برداشت بنده از فرمایشات مقام معظم رهبری این است که دولت فعلی یک دولت جوان، حزب اللهی و پای کار، آماده و با نشاط نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۵ ماه دیگر از عمر این دولت باقی مانده است و مجلس هم در حال تغییر است و مجلس دیگری روی کار می آید که حتما در تقابل با  اینگونه عملکرد دولت است، بنده فکر می کنم رئیس جمهور حتما باید استعفا دهد.

فتحی بیان کرد: اگر الان دولت استعفا دهد باعث می شود انتخابات زودرسی صورت گیرد و دولتی که مدنظر رهبر انقلاب است تشکیل شود و بتواند با مجلس آینده مشکلات کشور را حل کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close