اخبار بروجرد

رحیمی: برای توسعه همه جانبه بروجرد وحدت بین جریان‌های مختلف ایجاد شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: جهت توسعه هه جانبه بروجرد وحدت و یکدلی در بین جریان‌های مختلف ایجاد شود.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایندگان شهرستان برای جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های و مواردی که اعتبارات استانی برای آنها کافی نیست یا اصلا اعتباری ندارند را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان وحدت و یکدلی در بین جریان‌های مختلف بروجرد جهت توسعه همه جانبه شهرستان ایجاد کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‌رود به‌دنبال جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به شهرستان جهت اشتغال‌زایی و به‌دنبال آن کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باشند.

رحیمی با اشاره به مسائل دارای اولویت در مجلس اضافه کرد: اصلاح نظام مالیاتی به‌صورتی‌که راه گریز برای قانون گریزان مالیاتی در هر صنف و هر قشری وجود نداشته باشد، باید از اولویت‌های مجلس قرار گیرد.

وی بیان کرد: نظام بانکی به‌صورتی‌که حجم نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید سوق داده شود، اصلاح شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: همچنین رفع موانع سرمایه‌گذاری و ایجاد موشک‌های لازم برای جذب سرمایه از دیگر مسائل دارای اولویت در مجلس باشد.

رحیمی با اشاره به مهمترین مشکلات و مسائل بروجرد افزود: نبود انسجام در بین جریان‌های مختلف سیاسی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان است.

وی عنوان کرد: جریان‌های و افراد پرنفوذ در روند انتخابات نمی‌توانند شود و حرارت لازم را در بین اقشار مختلف مردم به وجود بیاورند تا تنور انتخابات در حد کمال گرم نگه داشته شود.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: وجود افراد یا رسانه‌های زرد کمکی به برگزاری انتخابات پرشور نمی‌کنند بلکه با حاشیه‌سازی‌های کاذب در جهت عکس عمل می‌کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close