اخبار بروجرد

برق پنج اداره پرمصرف بروجرد قطع شد

روزهای بروجرد- مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: با توجه به کاهش ساعات اداری در راستای صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف برق پنج اداره پرمصرف این شهرستان قطع شد.

” محمد علی خسروی ” در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به تابستان و گرم شدن هوا، صرفه جویی در مصرف برق بسیار ضروری است چرا که صرفه جویی انرژی از سوی ۱۵۰ هزار مشترک برق سبب جلوگیری از اعمال خاموشی ها می شود.

وی افزود: در راستای نصرف بهینه برق نه تنها برق پنج اداره تامین اجتماعی. دارایی، اداره ثبت اسناد، دانشسرای کشاورزی و بانک سپه شعبه صفا قطع شده بلکه تذکر کتبی به ۵۰ اداره و شرکت داده شده است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد تصریح کرد: سال گذشته اعمال خاموشی ها از اردیبهشت ماه آغاز شد ولی امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری صنایع و کشاورزی خوشبختانه تاکنون خاموشی صورت نگرفته است.

خسروی عنوان کرد: صنایع شهرستان با یک روز جابه جایی در روز کاری و خاموش بودن چاه های کشاورزی در ساعات اوج مصرف می تواند کمک شایانی به صرفه جویی برق نماید.

وی صرفه جویی در مصرف برق را الزامی دانست و افزود: البته در صورتی که مردم هم در گرمای تابستان بین ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی نمایند، خاموشی ها اعمال نمی شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close