لرستان

برگزاری بیش از ۴۵ مراسم عروسی در خرم‌آباد با وجود تعطیلی تالارها

روزهای بروجرد- رئیس اتحادیه تالارداران و رستوران‌داران مرکز لرستان از تعطیلی تالارها انتقاد کرد و می‌گوید: جشن‌های عروسی بازهم در این ایام کرونایی‌ به سمت منازل کشیده شده است.

ایمان میر ۱۸ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدید میدانی در دو روز گذشته از سطح شهر خرم‌آباد و آمار دقیق از گل‌فروشی‌ها و آریشگاه‌ها بیش از ۴۵ مراسم عروسی برگزار شده است.

​وی با بیان اینکه این موضوع جای بسی افسوس دارد، تصریح کرد: اولاً اگر برگزاری مراسم ممنوع هست چرا صنوف مربوط به عروسی را باز کردید و با آنها هم برخورد نمی‌کنید. ثانیاً اگر  نمی‌توانید جلوگیری کنید چرا  فقط تالارها با این همه زیرساخت و فضای کافی باید ممنوع باشند.

میر اضافه کرد: ما بیش از چند بار پیشنهاد دادیم زیرساخت کافی را برای برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌ها داریم و نظارت دقیق هم انجام می‌شود اما فایده‌ای نداشت.

رئیس اتحادیه تالارداران و رستوران‌داران مرکز لرستان تاکید کرد: مراسم عروسی باز به سمت و سوی منزل کشیده شده که خطر چند برابر است و باید از طرف دیگر شرایط مردم را درنظر گرفت که نمی‌توانند با این شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نرخ  تورم روزانه مراسم عروسی خود را به آینده موکول کنند زیرا هزینه‌ها روز به روز بیشتر و در آینده چند برابر می‌شود و زوجین توان برگزاری مراسم را ندارند پس باید تمام جوانب را درنظر گرفت.

وی از مدیران تالارها به خاطر صبر و شکیبایی و همکاری در اجرای مصوبه ستاد استانی کرونا تشکر کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close