اخبار بروجرد

اشترینان؛ رکورددار ترک تحصیل دانش‌آموزان در لرستان

روزهای بروجرد- رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان گفت: متاسفانه اشترینان رتبه‌دار ترک تحصیل دانش آموزان در استان لرستان است.

به گزارش فارس، امیر صارمی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: نبود مدارس شبانه‌روزی موجب ترک تحصیل دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دختر اشترینان در مقاطع متوسطه شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه اشترینان با وجود ۳۳۹ کلاس درس و قریب به ۶ هزار دانش‌آموز در جایگاه نخست ترک تحصیل دانش آموزان در استان لرستان ایستاده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان احداث مدارس شبانه‌روزی را گام مهمی در محروم نماندن دانش‌آموزان اشترینان از ادامه تحصیل دانست و خاطرنشان کرد: اشترینان همچنین فاقد استخر و سالن اجتماعات فرهنگیان است.

صارمی با تاکید بر نیاز دانش‌آموزان اشترینان به اردوگاه فرهنگی- تربیتی افزود: فضای لازم برای احداث اردوگاه موجود است و در صورت تصویب، امکان استفاده دانش‌آموزان از ظرفیت اردوگاه فراهم می‌شود.

وی از تجهیز ۳۵ کلاس درس به سیستم گرمایشی در سال جاری خبر و ادامه داد: هیچ کلاس دارای بخاری نفتی در مدارس اشترینان وجود ندارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان تصریح کرد: سه پروژه مدارس ۶ و ۳ کلاسه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی تا شهریور ماه امسال تکمیل می‌شوند.

صارمی اظهار کرد: از سویی دو پروژه مدرسه دو کلاسه در روستاهای اشترینان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۴۰ درصدی به حال خود رها شده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close