اخبار بروجردویژه ها

احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد شد/ خداحافظی رحیمی با طعم بازنشستگی

روزهای بروجرد- با حکم استاندار لرستان، احمد گودرزیان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای احمد گودرزیان

“به استناد ماده ۷ مصوبه شماره۱۲/۶۰۲ مورخ ۱۳۷۷/۷/۳۰ شورای عالی اداری کشور و با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد تعیین می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط مشی های دولت تدبیر و امید با همکاری و همفکری مجموعه مدیران و کارشناسان در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه استان استان موفق و کوشا باشید.”

بر همین اساس در آیینی که با حضور ثمینی معاون سیاسی استاندار، امام جمعه بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در سالن فرمانداری بروجرد برگزار شد از زحمات عبدالرحیم رحیمی، فرماندار پیشین بروجرد تقدیر و احمد گودرزیان به عنوان سرپرست فرمانداری بروجرد معرفی شد.

احمد گودرزیان پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی فرمانداری بروجرد و همچنین سابقه معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری را  بر عهده داشته است.

در شانزده سال گذشته و در دولت های احمدی نژاد و روحانی بر خلاف دولت خاتمی عدم ثبات مدیریتی در فرمانداری بروجرد یکی از زمینه های عقب ماندگی شهرستان در حوزه های مختلف بوده است.

در دولت احمدی نژاد و در هشت سال فعالیت خود، بروجرد ۶ فرماندار و در دولت روحانی تاکنون ۷ فرماندار را تجربه کرده است؛ نشانه ای از بی ثباتی مدیریتی در سطح عالی شهرستان.

عبدالرحیم رحیمی که در هفته های گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از بازنشستگی خود خبر داده بود به مدت یک سال و نیم نماینده عالی دولت در شهرستان بروجرد بود.

 گفتنی است با عدم تصویب اعتبارنامه تاجگردون؛ منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم حالا نگاه ها به عبدالرحیم رحیمی است و شانس وی برای راهیابی به مجلس از حوزه انتخابیه گچساران در انتخابات میان دوره ای بالا به نظر می رسد.

رحیمی در انتخابات میاندوره ای ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران حضور داشت که با کسب حدود ۲۳ هزار رای و با اختلاف ۵۰۰ رای نفر دوم شهرستان گچساران شد و از راهیابی به مجلس بازماند.

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد شد/ خداحافظی رحیمی با طعم بازنشستگی”

  1. با سلام علاوه بر عدم ثبات مدیریتی که اشاره نموده اید مشکل عمده واساسی دیگر بروجرد انتخاب فرماندار و بقیه مسوولین توسط مقامات استانی است.فرمانداری ویژه بروجرد تشریفاتی است وعملا هیچ اختیاری ندارد .قم قبل از اینکه استان بشود فرمانداری ویژه بود منتهی با اختیارات کامل ،فرماندار آن توسط وزیر کشور انتخاب ومعرفی می شد .وهمین امر موجب اهمیت بیشتر وتوجه خاص مسوولین به قم می شد .امروز قم را با بروجرد مقایسه کنید ما از همه شهر ها عقب افتاده ایم حتی از شهرهای همسایه .آقای آزادی خواه نماینده ملایر می گوید هیچکس حق ندارد در کار ها وامور ملایر دخالت کند سر نوشت مردم ملایر باید به دست مردم ملایر باشد و… راستی چرا ما دانشگاه علوم پزشکی نداریم ؟ چرا راه آهن نداریم ؟ چرا فرودگاه نداریم ؟ چرا جوانان ما برای اشتغال وکار به شهر های دیگر می روند؟ چرا محرومیت از در دیوار بروجرد سرازیر است ؟ چرا ما صدا وسیما نداریم ؟ چرا کسی حرف ما را نمی شنود ؟چرا کسی به داد ما نمی رسد؟

  2. میدان آیت الله نجفی در ورودی شهر توسط شهرداری احداث میشود چرا نیمه کاره رها شده است…..شهردار توضیح بدهند چون هزینه شده ضمنا قرار بود در تپه های اطراف ۱۰۰ هکتار پارک بسازند آقای محسنی هم دنبال بود ….چرا شهرمان هیچ عمران و آبادانی نددددددد ارد ….روزهای بروجرد پیگیری بفرمایید.

  3. سلام. خواهشا سرقت یک متر از کابل اصلی جهان آباد بروجرد که باعث قطعی تلفن، اینترنت، کارت خوان و… از ۸ مرداد شده پیگیری کنید. مخابرات به جایی ترمیم اون یک متر سیم سرقتی اومده سی متر کابل اصلی دیگه رو هم برده و قراره به قول خودشون بیان کابل رو بندازن زیر زمین. نه اینترنت داریم نه تلفن نه دستگاه پوز کار میکنه. کل یک روستا یا شهرک هشت هزاری نفری این وسط گیر کردن.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close