اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

انتقاد پلیس راه لرستان از مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد/ تلفات افزایشی است

روزهای بروجرد– رییس پلیس راه لرستان از مشکلات فنی موجود در آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد انتقاد و بر لزوم رفع آنها تاکید کرد.

سرهنگ محمد زارعی در گفت و گو با مهر با اشاره به آزاد راه خرم آباد- بروجرد، اظهار داشت: این آزاد راه بیشتر از یک سال است که افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه امسال، ۲۰ نفر در این آزاد راه به دلیل تصادفات رانندگی فوت کرده‌اند، افزود: نه تنها تلفات در این آزاد راه کاهش پیدا نکرده، بلکه ۹ نفر نیز در افزایش فوتی داشته‌ایم.

 

رییس پلیس راه لرستان با بیان اینکه این آزاد راه به لحاظ دسترسی، مطلوب و آسان است، عنوان کرد: این آزاد راه ما را در جابجایی بار و مسافر کمک می‌کند، اما متأسفانه دارای برخی مشکلات فنی است.

 

سرهنگ زارعی با تاکید بر اینکه دوربین‌های آزاد راه، علیرغم تأکیدات صورت گرفته، هنوز نصب و راه اندازی نشده است، افزود: همچنین سرعت تردد در این آزاد راه مشخص نشده است، با توجه به شرایط کوهستانی که این مسیر دارد، در کارگروه اعلام کرده‌ایم که سرعت تردد در این آزاد راه مانند آزاد راه خرم آباد پل زال بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتر در نظر گرفته شود.

 

بنا بر این گزارش، خبرگزاری‌ها در گزارش‌های متعددی بر لزوم رفع مشکلات فنی این آزاد راه تاکید کرده که متأسفانه تا کنون این اقدام از سوی متولیان این آزاد راه تحقق پیدا نکرده است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close