اخبار بروجرد

۲۰ واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک‌ها درآمده‌اند

روزهای بروجرد- معاون برنامه‌ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: ۲۰ واحد تولیدی در شهرستان به تملک بانک‌ها درآمده‌اند.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته ۲۰ واحد تولیدی راکد در بروجرد احیا شدند و زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر مهیا شده است.

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی کارخانه فروسیلیس و احیای شهرک صنعتی شماره دو بروجرد اولین اقدام در راستای احیاء و تقویت صنعت این شهرستان بود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد خاطرنشان کرد: کارخانه خودروسازی عظیم خودرو که غیرفعال شده بود مجدد فعالیت خود را آغاز کرده است.

گودرزیان اضافه کرد: برنامه برای آینده ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی است که با یک فرد و یک اداره محقق نخواهد شد و این امر با کمک کلیه مسئولین محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲۰ واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک‌ها درآمده‌اند که باید کمک شود این واحد از تملک بانک‌ها خارج و به چرخه تولید بازگردند.

معاون فرماندار بروجرد با بیان اینکه آمار دقیق از بیکاران شهرستان در دست نیست، افزود: به طور تقریبی ۱۲ هزار بیکار در بروجرد وجود دارد که برای اشتغال آنها باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close