اخبار بروجرد

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال وقوع سرقت در همه جرائم سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۸ درصدی داشته است.

به گزارش فارس، مهدی پورغلامحسین در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۸۶ درصد وقوع‎ سرقت‎ها منجر به کشف شده و در این راستا ۳۶۹ نفر دستگیر شده‎اند.

وی از کاهش ۲۲ درصدی وقوع نزاع‎های دسته‎جمعی در بروجرد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در ۶ ماهه امسال همچنین ۱۶۰ قبضه سلاح کشف و ۲ باند تهیه و توزیع سلاح و منهدم شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: در این مدت طرح‎های تخصصی پاکسازی در ۶۰ مرحله انجام و ۳۵۸ خرده‎فروش و ۱۱ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و ۲ هزار و ۹۰۲ معتاد متجاهر شناسایی و به کمپ‎های ترک اعتیاد معرفی شده‎اند.

پورغلامحسین تصریح کرد: در نیمه امسال علاوه بر کشف و ضبط ۱۰۵ کیلو و ۶۷۵ گرم انواع مواد مخدر، در این راستا ۳ قبضه سلاح نیز از قاچاقچیان کشف شده است.

وی از انهدام ۴ باند سرقت منزل در مدت یاد شده خبر و ادامه داد: انهدام یک باند سارق سند نمره کار خودرو، کشف ۹ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی بخش‎های دیگری از آمار عملکرد نیروی انتظامی در این مدت است.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه کالاهای قاچاق به ارزش ۱۵۵ میلیارد و ۸۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کشف و در این زمینه ۲۹ نفر دستگیر شده‎اند.

پورغلامحسین اظهار کرد: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۵۳ و ۱۵درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در تصادفات برون شهری و کاهش ۱۳ و یک درصدی تصادفات منجر به فوت و حرج در تصادفات درون شهری بوده‎ایم.

وی با اشاره به اجرای ۲۹ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مدت یاد شده در بروجرد عنوان کرد: در اجرای این طرح‎ها ۴۳ قبضه سلاح، ۶ کیلو و ۷۰۳ گرم مواد مخدر، ۵ دستگاه خودرو سرقتی و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۶۳۵ نفر دستگیر شده‎اند.

فرمانده انتظامی بروجرد با تاکید بر برخورد جدی پلیس با ارازل و اوباش تصریح کرد: در مجموع در ۶ ماهه امسال ۴ هزار و ۴۰۶ نفر در جرائم مختلف مانند قاچاق کالا، مواد مخدر، سرقت و … دستگیر شده‎اند که در این زمینه شاهد افزایش ۱۰ درصدی دستگیری‎ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close