اخبار بروجرد

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان: ۷ هزار واحد مسکونی در شهرستان بروجرد باید ساخته و مقاوم‌سازی شود

روزهای بروجرد- مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: ۱۹ هزار و ۶۹۵ واحد مسکونی از تسهیلات بهسازی و بازسازی در بروجرد بهره‌مند شده‌اند.

مسعود رضایی در جلسه بررسی مشکلات روستائیان بخش مرکزی بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بروجرد دارای ۲۶ هزار و ۳۱۱ خانوار روستایی است که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۱۰ نفر در واحدهای مسکونی سکونت دارند.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: از محل اعتبارات بازسازی و بهسازی تاکنون ۱۹ هزار و ۶۹۵ واحد مسکونی در شهرستان از تسهیلات بازسازی و بهسازی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه ۴۲۱۴ واحد مسکونی در شهرستان نیازمند مقاوم‌سازی است، افزود: در مجموع ۷ هزار واحد مسکونی در شهرستان باید احداث و مقاوم‌سازی شود.

رضایی خاطرنشان کرد: این امر یک عزم جدی می‌طلبد که در این راستا این آمادگی را داریم که بروجرد به‌عنوان شهرستان الگو که ۱۰۰ درصد مقاوم‌سازی شده، معرفی شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تسهیلات و مشوق‌های که وجود دارد بتوانیم طی ۲ الی ۳ سال کار را انجام شود که در این راستا مردم نیز باید پای کار بیایند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: باید تمام تلاش صورت گیرد که مهاجرت معکوس اتفاق بیفتد چون در حال اتفاق افتادن است.

رضایی ادامه داد: ۵ روستای شهرستان که دارای کد آبادی هستند و تمایل دارند که برگردند کار مطالعاتی آن انجام شود و دستگاه‌های اجرایی نیز پای کار باشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close